February 10, 2017

Denim skirt





| Blouse - hm | Skirt - reserved | Watch - ebay |



21 comments:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz , bluzka mnie urzekła ;>

    http://sarowly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. muszę "przeprosić" swoją (taką samą!) spódniczkę :)

    ReplyDelete
  3. Klasyczne, ale zawsze dobrze wyglądające połączenie. Super! :)

    ReplyDelete
  4. Spódniczka, ale i bluzeczka piekne :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  5. Świetnie na Tobie leży. Bluzka tak samo :)

    ReplyDelete
  6. bardzo dziewczęco :) spódniczka super leży !

    ReplyDelete
  7. Mam tą spódniczke tylko brązową,super jest :)

    ReplyDelete
  8. Jakie masz śliczne włosy! A takie jeansowe spódniczki mega mi się podobają *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ależ mi się podobasz w takim wydaniu! a spódnica jest piękna :)
    Sandicious

    ReplyDelete
  10. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładny zestaw :)
    XYZQUI

    ReplyDelete
  11. Bluzeczka bardzo mi się podoba i naprawdę do Cb pasuje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładnie wyglądasz :) Zazdroszczę włosów :)

    ReplyDelete
  13. Cudowna stylizacja, świetna bluzka :)

    ReplyDelete
  14. Świetny post! :)

    Zapraszam również do mnie kochana!!

    http://loveshinny.pl

    ReplyDelete