August 20, 2016

Sea - gamiss



Cześć! Jak widzicie zdjęcia są znad morza czyli oznacza to jedno - wakacje! Może nie był to długi odpoczynek, ale potrzebowałam chwili wytchnienia. Pogoda jakoś specjalnie nie dopisywała, ale mogłam ubrać jednego dnia mój nowy nabytek - kombinezon. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia, idealnie sprawdza się na upalnie dni. Poza tym, myślę, że będzie świetnie prezentował się ze szpilkami na imprezie, jak i na spacer po plaży. Nie oczekiwałam za bardzo po chińskiej stronie (gamiss.com) czegoś spektakularnego, ale na szczęście się zawiodłam. 
 Jak spędzacie ostatnie dni wakacji? :)


 | Romper -  gamiss | Watch- geneva  | Sunglasses - gamiss|

18 comments:

  1. Żałuje właśnie tej wakacyjnej pogody, bo mieszkam niedaleko morza, a kąpałam się w nim tego lata może z dwa razy :c
    http://verqsq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. przepiękny kombinezon:) aż mi się marzy wyjechać nad morze:)
    Nowy post: kayleenbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja. Mam pytanie odnośnie strony gamiss. Czy ubrania są dobrej jakości? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Powiem tak, 2 z 3 rzeczy które sobie wybrałam są świetnej jakości. Są identyczne jak na zdjęciach. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Natomiast ta 3 rzecz - sukienka jest też w miarę okej, wygląda tak jak na zdjęciu tyko, że prześwituje. :(
      Pozdrawiam! :)

      Delete
  4. Piękny kombinezon, piekna Ty i piękne włosy 😊
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Oj, jak ja lubię kombinezony, a ten jest w dodatku w moim ulubionym kolorze :-) Super wyglądasz! :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia :) Piękny jest ten kombinezon ;)

    Zapraszam do mnie :)
    Jeśli ci się spodoba, zaobserwuj, odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kombinezon wygląda prześwietnie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  8. Piekny kombinezon wybrałaś! :) Cudowny krój i kolorek

    ReplyDelete
  9. Swietny kombinezon! <3 A Ty wygladasz pieknie w takich pastelowych kolorkach!

    ReplyDelete
  10. Świetnie prezentujesz się w tym kombinezonie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.camodja.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia! Śliczny ten kombinezon <3
    Mi wakacje minęły niestety na nauce ( prawko, poprawa matury) i pracy. Mam nadzieję, że te za rok będę bardziej luźniejsze i bezstresowe :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    ReplyDelete