July 9, 2016

Back



 | Top - ebay?| Skirt&Backpack - secondhand | Jewlery - ebay |

Hej! Witajcie po "małej" przerwie, śledzący mnie na instagramie wiedzą jaki jest powód mojej nieobecności, a  mianowicie miałam sesje + egzaminy dyplomowe, na których musiałam się skupić w 1000%, w końcu szkoła jest najważniejsza. :) I takim sposobem uzyskałam dyplom szkoły wyższej + dyplom licencjonowanej Kosmetolog. Jestem meeeeeega przeszczęśliwa, a za miesiąc lecę się zapisać na magistra. Ale! Ale póki co czekają waakacje!! Jakie macie plany? :)




12 comments:

  1. Świetny Look! Śliczny topik ;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Ale cudownie wyglądasz i gratuluję licencjatu! :)

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Rewelacyjna stylizacja. zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjna stylizacja. zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  5. piękny secik! gratuluję! :)

    ReplyDelete
  6. Jakie Ty masz piękne włosy!

    ReplyDelete
  7. Loving the combination of the skirt with this crop top! Nice outfit! x
    Trend-Mae

    ReplyDelete
  8. Genialna stylizacja ! :) Bardzo podoba nam się crop top *.* Masz prześliczne włosy ^^ Gratki :) Naszym planem na wakacje jest na pewno wyjazd do Białki Tatrzańskiej :) Będziemy tam na jedną noc i dwa dni ^^ Zamierzamy spędzić te wakacje jak najlepiej i tego tez tobie życzymy :) REWELACYJNY wpis ! Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    ReplyDelete
  9. sliczna spodniczka! naprawde ladny kwiatowy wzor!


    BLOGDROBE

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładnie, podoba mi się :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete