January 6, 2016

2015 looks

Witajcie w 2016! :)
Dziś pokaże Wam podsumowanie 2015. Jakie stylizacje ukazały się na moim blogu w poprzednim roku. Prawdę mówiąc myślałam, że jest ich o wiele więcej. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zamieścić ich troszkę więcej. Po zdjęciach widzę, że jakoś się poprawiła. Z tym, że większość zdjęć jest na białej ścianie. Spowodowane jest to głównie brakiem czasu, a także szukaniem fotografa. Wolicie zdjęcia w plenerze czy w domu? :)
Ogólnie rzecz biorąc mam pewne plany dotyczące bloga. Mam nadzieję, że mimo nauki na egzaminy + pisania pracy licencjackiej + pracy, uda mi się to osiągnąć. Jakie macie plany na 2016? :)


Która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu? :)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.



| SNAPCHAT: panikara1| INSTAGRAM | ASK | FB | MODNA POLKA | LOOK BOOK

12 comments:

  1. Ej :) Jesteś piękna, zdecydowanie! :)

    ReplyDelete
  2. Świetny przegląd, wszystkie śliczne!

    ReplyDelete
  3. Niektóre stylizacje wprost genialne :)

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądasz we wszystkim :)

    ReplyDelete
  5. Genialne stylizacje! Niepodważalnie trzeba stwierdzić, iż masz fantastyczny styl ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    ReplyDelete
  6. Dosłownie każda ze stylizacji bardzo mi się podobała i napewno bym chciała tak gdzieś wyjść :D . Futerko dla mnie boomba! *.*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  7. 1,7 i 12 bardzo mi sie podobaja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. 6,7,9,20 moje typy!:) Życzę powodzenia w olejnym roku blogowania!:)

    ReplyDelete
  9. Nie umiem wybrac ulubionej, kazda super ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładne stylizacje - 1 i 3 bardzo mi się podoba reszta też jest świetna :) Obserwuję

    ReplyDelete