August 21, 2015

Where's the pizza?

Hej!
Na co dzień nie noszę thisrtów, nie lubię bluzek pod szyję, a thisrty właśnie takie są. Jednak gdy zobaczyłam tę koszulkę na jednej z azjatyckich stron uznałam, że muszę ją mieć! Ma świetne printy, uwielbiam słodkości, fast foody i bez bicia się przyznaję - jestem łasuchem. Często się opanowuję, żeby nie zjesz całego supermarketu. Teraz przynajmniej mogę sobie na nie popatrzeć bez chęci zjedzenia, haha :D




|Koszulka - klik | Szorty- sh? |

| SNAPCHAT: panikara1| INSTAGRAM | ASK | FB | MODNA POLKA | LOOK BOOK 

16 comments:

  1. Koszulka mega :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  2. Smakowita bluzeczka ! :) Też jestem wielkim łakomczuchem

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajna bluzeczka :) jestem tu pierwszy raz i zauważyłam że masz bardzo ładne włosy :) mogę zapytać jak o nie dbasz? i jakiej farby używasz? (chyba że jest to naturalny kolor)
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. :*
      Na co dzień nakładam na końcówki oleje z mariona. Nie suszę, prostuję tylko grzywkę. Raz w tygodniu używam maski z biovaxa dla włosów farbowanych. Również staram się je często olejować olejem kokosowym (toutoriale na yt). A włosy mam farbowane, farbą color mask odzień 400 ciemny brąz. :)
      Pozdrawiam :*

      Delete
    2. Bardzo dziękuje za odpowiedź :D na pewno skorzystam z tych produktów :)

      Delete
  4. bluzka jest świetna:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. genialna koszulka :D ostatnie zdjęcie śliczne, ładne masz oczy :)

    [ Blog ¦ IG ]

    ReplyDelete
  6. Koszulka jak koszulka, ale sorty dopiero swietne! :) pozdrawiam, zapraszam :)

    ReplyDelete
  7. bardzo mi się podoba koszulka!!
    buziaki!
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete