February 1, 2015

White sweather

Hej!
Witaajcie w lutym! Jeju, jak ten czas szybko leci, niedawno był przecież sylwester! Dziś króciutki post - we wtorek egzamin z biochemii.. :c
Dziś znów sweterkowy post, ale co najlepiej nosić w zimę? Oczywiście grube i ciepłe sweterki <3 Wykorzystałam to, że w moim mieście jest jeszcze trochę śniegu. Niestety, gdy wróciłam do domu, coś się stało z kartą i połowa zdjęć została usunięta, próbowałam różnymi programami - niestety. Na szczęście parę z nich się zachowały i mogę Wam co nieco pokazać. Tą spódniczkę pokazywałam już kiedyś w poście, zachwycona, że kupiłam ją za parę groszy w sh, dziś zamiast białej koszuli jest biały sweter i by nie zamarznąć - ciepłe emu. Ostatnio zamówiłam sobie 2 łańcuszki, któóóóóre ubóstwiam! Jeden z nich możecie zobaczyć w tym poście. :)




| Sweter - f&f | Spódniczka - sh| Buty- ccc.| Kurtka - sinsay| Biżuteria - str. internetowa | Torebka - tally weijl |

8 comments:

  1. Świetna stylizacja! Bardzo ładny ten łańcuszek. ;)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. No oczywiście swetry zimą to ósmy cud świata, nie wyobrażam sobie w co bym się ubierała, gdyby nie one. ;p Bardzo ładny outficik! : )
    robertakaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyglądasz! Urocza spódniczka ;)

    ReplyDelete
  4. Śliczna spódniczka, super !

    ReplyDelete