February 14, 2015

Valentine's day looks

Cześć!
Witajcie w dzień zakochanych! Ja od 3 lat mam ten wieczór z kim spędzać, kiedy nie byłam jeszcze ze swoim chłopakiem, też fajnie go spędzałam - szłam z koleżankami do kina, na kawkę, ciacho i później hulałyśmy na szczecińskich parkietach.  Także nie trzeba się przejmować ani dołować, zawsze można gdzieś wyjść i miło spędzić ten dzień. :)
Natomiast dziś wybieram się coś zjeść z mym ukochanym, wybrałam dwie sukienki jednak w końcu wybrałam tą pierwszą. Ma bardzo przyjemny materiał i przez kontrast czarnego z beżem fajnie wyszczupla. :) Nie pokazałam Wam jaie ubrałam buty, są to zwykłe botki na wysokim obcasie.

A jak Wy dziś spędzacie ten dzień?




15 comments:

  1. Przesliczna sukienka!!!! Szczesliwych walentynek!:*

    www.hinatie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Genialna sukienka! Udanego wieczoru :)

    ReplyDelete
  3. świetna sukienka, udanych walentynek :)

    ReplyDelete
  4. bardzo ładna sukienka, świetny wybór ;)

    ReplyDelete
  5. bardzo ciekawa sukienka i ślicznie w niej wyglądasz :) no i wpadłam tu na dłużej ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cudowna sukienka!
    http://xxewelinn.blogspot.com/ zapraszam
    może obserwacja za obserwacje? zacznij i daj znać jak będzie moja kolej :)

    ReplyDelete
  7. Śliczna sukienka, świetnie w niej wyglądasz! : ) My spotkaliśmy się ze znajomymi, na co dzień mamy dużo czasu dla siebie, więc nie czuliśmy specjalnej potrzeby takiego typowego obchodzenia Walentynek. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    ReplyDelete
  8. Sukienka bardzo przypadła mi do gustu, ślicznie w niej wyglądasz :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :*

    ReplyDelete
  9. ładna sukienka, śliczna z Ciebie dziewczyna ;)
    obserwujemy ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Śliczna sukienka :)
    znalazłam Twojego bloga przez modną polkę i obserwuję #547
    jeśli to nie problem proszę również o obserwację :)
    http://xnataliie.blogspot.com

    ReplyDelete