February 8, 2015

Heisenberg

Hej! :)

Dzisiejszy post inny od wszystkich, dawno już nie było outifitu w niepastelowych odcieniach. Czasami muszę się od nich oderwać. Na wyprzedażach znalazłam spodnie z dziurami, których szukałam już ponad rok! Znalazłam je w bershce za jedynie 59 zł!! <3  Dawno także nie nosiłam T-shirtów, jakoś w nich nie czuje się swobodnie, ale ten mi się wyjątkowo spodobał bo print na koszulce jest z  mojego kochanego serialu "Breaking bad". Wycięłam w nim dekolt bo był za wysoko, wygląda teraz bardziej kobieco. I ze wszystkimi tego typu koszulkami ostatnio tak robię. ;)

Jak podoba Wam się look?




| Kamizelka - house |Kurta - romwe| Buty- sinsay.| Spodnie - bershka| Biżuteria - ebay |

11 comments:

  1. Śliczna kamizelka
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. Podoba mi się!

    Zapraszam do siebie :) Poklikasz w linki lub banery? :)

    sialalala96.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczny look. :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ładna i prosta stylizacja! Takie jakie lubię :)

    Chcesz Zniszcz ten dziennik, To nie książka lub Gwiazd naszych wina? Zapraszam!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. świetne spodnie! cała stylizacja super:)
    natiblondi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. za to jaki fajny futrzak<3 a spodnie fakt, niezłe!:)

    www.hinatie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetne te spodnie upolowałaś, opłacało się szukać. ;p
    robertakaaa.blogspot.com : )

    ReplyDelete
  8. Fajny zestaw, lubię takie <3

    http://monicabelle.blogspot.com/
    nowy walentynkowy pościak <3 dużo serduszek ;*

    Obserwuję bloga :)

    ReplyDelete