January 25, 2015

Snow

Cześć kochani! 
Z tego co widzę po blogach niektórym z Was zaczęły się ferie, jak je spędzacie? Wypoczywacie? U mnie niestety nadszedł najgorszy okres w roku - sesja. Miliony notatek latają po mieszkaniu, w kółku czytanie i czytanie, a w głowie pustka. Farmakologio zgiń! Trzymajcie kciuku w czwartek!

Przechodząc do stylizacji, przez jeden dzień w Szczecinie był śnieg, wykorzystałam to jak widzicie na zdjęciach. Moim zdaniem biały puch dodaję magii w zdjęciach, wydają się mniej ponure niż zazwyczaj. Miętowy kolor i pastele zawładnęły moim sercem i cały czas w nich chodzę. Ale żeby nie było aż tak kolorowo pojawił się czarny kolor, w tym moja ulubiona spódniczka z zameczkami, która czasami niesfornie się rozpina, muszę w końcu coś z tym zrobić! ;) I typowe dla mnie dodatki - zegarek oraz bransoletka. Zegarek jest nowy, niestety za duży, muszę go zmniejszyć. :(




| Sweter - h&m | Spódniczka - bershka| Buty- ccc.| Kurtka - reserved | Biżuteria - casio, sinsay | Torebka - h&m |


Moja nowa obudowa - pingwin <3


7 comments:

  1. Ja również mam taką spódniczkę z zameczkami, niestety i ten sam problem.
    Śliczny jest ten miętowy sweterek i cała stylizacja jak najbardziej mi się podoba. Powodzenia na sesji :*

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne buty.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Kolor tego sweterka jest mega uroczy :) Do twarzy Ci w nim :)

    ReplyDelete
  4. Miętowy sweterek jest ekstra!
    A co do sesji trzymam kciuki :) Mnie również czekają jeszcze 2 zabójcze egzaminy z legendami (z bio-mechaniki i fizjologii:)) Ale jak na razie cały czas do przodu :)
    Pozdrawiam S.

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia, bardzo spodobał mi się sweterek. ;)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mój brat jest na studiach i wiem co to znaczy stres przed sesją, bardzo obawiam się tego czasu w moim życiu ;/
    powodzenia! :*
    http://variouseverything.blogspot.com/

    ReplyDelete