December 12, 2014

Furry sweather

Cześć kochaani! :)
Wreszcie jestem, w końcu mam trochę czasu żeby pobyć na blogu. Jestem strasznie zła, że nie miałam kiedy tutaj wejść, a co dopiero myśleć o zrobieniu zdjęć... Jeśli śledzicie mnie na instagramie, wiecie, ze pracuję, studiuję w tym czasie się jeszcze przeprowadzałam i  wreszcie po półrocznej nieobecności mój chłopak wrócił z morza. :)))

Dziś wracam do Was z jesienno -zimowym strojem dnia. W Szczecinie jest  w miaro ciepło więc mogę sobie na to jeszcze pozwolić. Ostatnimi czasy prawie cały czas noszę ten sweterek, jest teraz moim ulubieńcem, jest mega mięciutki, a do tego ciepły.Połączyłam go z moją jeansową spódniczką, która niestety jest za duża, muszę ją nosić z paskiem. Poczułam już świąteczny nastrój, który możecie zobaczyć na pazurkach, Nie, nie zrobiłam ich sama, to zwykłe naklejki z chińskiej strony. Mam je już drugi dzień i bardzo fajnie się trzymają. Mam jeszcze inne wzorki, na pewno niedługo na blogu się pojawią! Przepraszam Was za moje niemrawe miny, ale wiało i zaczęło padać, jak wyszłam z domu. Hahah, to się nazywa pech. ;)




| Sweter - mohito | Spódnica - sh | Buty- new look.| Pasek - chińska strona |Torebka - h&m| 
 Biżu - sinsay, tally wejil | 

20 comments:

  1. Bardzo fajny zestaw. Piękna spódnica.

    ReplyDelete
  2. Cudowna stylizacja! ;)
    Jak ja lubię takie połączenia włochatych sweterków ze spódniczkami! Sama często je stosuję, więc ten set w Twoim wykonaniu podbił moje serce ;)

    ReplyDelete
  3. Śliczny strój i te paznokcie <3

    ReplyDelete
  4. Stylizacja na plus, zachwyciłam mnie Twoja torebka ;)

    ReplyDelete
  5. Również uwielbiam tego typu sweterki <3.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie, tak dziewczęco <3

    ReplyDelete
  8. Świetnie,bardzo mi się podoba, spódnica,sweterek,dodatki,wszystko razem

    ReplyDelete
  9. podoba mi się :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. śliczna spódnica i torebka:) stylizacja na plus, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. śliczna z ciebie dziewczyna, podoba mi się twój styl !

    Zapraszam do wspólnej obserwacji,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz :) a na tą torebkę też zerkałam, bardzo ładnie :)

    Obserwuję i pozdrawiam,
    http://xpepperberry.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  13. Przecudne paznokcie *.* ogólnie śliczna stylizacja ;)

    Obseruję xoxo

    SYPAAA BLOG

    ReplyDelete