December 21, 2014

Christmas morning



Hej kochani!
Ufff.. w końcu trochę wolnego! Zajęcia skończone, wszystko pozaliczane, teraz tylko czekać na egzaminy.
Dziś post typowo świąteczny, Wigilia zbliża się wielkimi krokami. Jednak w tym roku ten klimat świat jakoś mnie nie dopadł. Inaczej wyobrażam sobie ten okres. Mimo tego próbuję wprowadzić do swojego życia trochę elementów związanych z tym świętem. Między innymi na ubraniach czy paznokciach. Uwielbiam ciuszki z motywem reniferów czy gwiazdek, dlatego tę sukienkę noszę tak często. Tak jak w tamtym tygodniu zapowiedziałam, że pokażę Wam moje nowe naklejki na paznokcie. Te chyba najbardziej podobają mi się z mojej "kolekcji". Są przeeesłooodkie <3 Do tego oczywiście dobrałam dłuugie cieplutkie podkolanówki oraz sweter! Uwielbiam takie połączenia, idealne na świąteczne poranki. :)




| Sweter - cubus | Sukienka - ?| Buty- ccc.| Pasek - chińska strona | Podkolanówki -  bazarek| 

14 comments:

  1. Śliczna stylizacja! Nie mówiąc o paznokciach które są rewelacyjne :)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. prześliczna jest ta świąteczna sukieneczka ;-)

    ReplyDelete
  3. Paznokcie faktycznie słodkiee :D świetna sukienka ! szukałam takiej ale nigdzie takiej nie moge znaleźć... :(
    Pozdrawiam i zapraszam na propozycje zestawów świątecznych ;)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2014/12/30-swiateczne-propozycje-inspiracje-nr7.html

    ReplyDelete
  4. Jakie śliczne paznokcie <3 Słodko wyglądasz w tej stylizacji :) Pozdrawiam

    http://hinatie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super pazurki! :) Ja też mam świąteczne <3

    ReplyDelete
  6. sliczne paznokcie!
    http://zielonoma.blogspot.it

    ReplyDelete
  7. Prześliczna ta sukienka i paznokcie <3
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. Sukienka ma mega fajne wzory i jest przesliczna :) pozdrawiam, zapraszam :)

    ReplyDelete
  9. Sukienka jest fantastyczna! A jakie paznokcie wspaniałe ♥ :))

    ReplyDelete
  10. No przecudne są te naklejki! Muszę sobie takie sprawić, bo tydzień temu męczyłam się, żeby pędzelkiem namalować renifera :(. Wyglądasz bardzo świątecznie i elegancko zarazem! ;)

    SYPAAA BLOG

    ReplyDelete
  11. swietny sweterek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete