September 20, 2014

Summer dont go!

Hej, hej! :)
Co u mnie? W sumie praca i praca. Jestem już oficjalnie na drugim roku studiów, praktyka zaliczona! Widziałam ostatnio swój plan zajęć, może nie jest zły, ale jeżdżenie po całym Szczecinie czy do innego miasta to już jednak przegięcie. No, ale co zrobisz? Nic nie zrobisz. :)

Dziś dosyć prosty outfit, bez wydziwień, łapie jeszcze ostatnie ciepłe dni i zakładam szorty czy letnie bluzeczki.  Aż mi szkoda, to wszystko odkładać w głąb szafy a zacząć sobie przypominać sweterkach i bluzach. Ale już taka kolej rzeczy. W dzisiejszym stroju na pewno rzuca Wam się w oczy bluza, jest to moja ulubiona bluza, która ostatnio bardzo często noszę. Jest świetnym dopełnieniem całego stroju i dzięki niej outfit nie wydaje się taki nudny i nijaki. Szorty które mam dziś na  sobie mają ponad 8 lat, tak,tak!  - zmieściłam się w nie, bo byłam hmn  dosyć dużym dzieckiem... Biżuteria standardowa, bransoletka zegarek oraz pierścionek :)



16 comments:

  1. fajna bluzka!

    _____________________
    a u mnie?
    modne bluzy do rozdania :)

    ReplyDelete
  2. Ja widziałam swój plan i jest kiepski :/

    ReplyDelete
  3. oo, mam taki sam zegareczek ;-)
    super wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  4. Świetna bluzka ;D Ja niestety na swój plan jeszcze poczekam.

    ReplyDelete
  5. Świetna bluza i uroczy zegarek!

    ReplyDelete
  6. Lubię bluzki z takimi kolorami, świetna jest :)
    Już plan, szybko :d

    ReplyDelete
  7. prosty, fajny look ! pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  8. kolejna piękna blogerka! *.*
    świetnie się trzymają te szorty i podziwiam że nie wyrosłaś haha :D
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/09/im-sorry.html

    ReplyDelete
  9. Śliczna ta twoja bluzka <3 nasz blog: tinaczej.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. śliczna bluza :)
    kiepsko z tym jeżdżeniem, ale dasz radę :)

    ReplyDelete
  11. jak dla mnie cała stylizacja jest mega! :)

    ReplyDelete