September 6, 2014

Rainbows sweetly

Hej, hej!

Wczoraj przed pracą, postanowiłam, że pójdę na szybkie zdjęcia, stąd właśnie ten parking na fotkach. Nie miałyśmy za dużo czasu, ale w końcu są! Zrobione na świeżym powietrzu, a nie w domu. :) Ostatnimi czasy mam dużoo pracy, ale w sumie to dobrze, szybciej mija mi czas i czekanie na mojego faceta który jest na morzu  aż tak się nie ciągnie.

Ostatnio zamówiłam bluzę z pewnej chińskiej strony, nie, nie dostałam jej za darmo, dlatego nie będę robić tutaj reklamy i wstawić linka, jeśli któraś z Was chcę linka do tej bluzki, proszę pisać na mejla - kakaao@o2.pl :) Zdziwiłam się jakością i tym, że przyszła w 2-3 tygodnie. Jest bardzo ładnie wykonana i wygodna. Także jestem miłe zaskoczona i zadowolona. Korzystając już prawdopodobnie z ostatnich ciepłych dni w tym roku założyłam białe szorty oraz wysokie sandałki. Mam nadzieję, że całość Wam się podoba. Miłego oglądania!


| Bluzka - chińska strona | Szorty - zara | Buty- vinted.|Biżu - new look | 


20 comments:

  1. 2 dwa miesiace? My mamy wybrac do wrzesnia, bo wtedy deklaracje sie składa ;) Ale ja juz wybrałam! Dziekuje ;*

    ReplyDelete
  2. super zestawik !
    te spodenki podobają mi się od bardzo dawna - świetnie je zestawiłaś

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  3. Na początku myślałam, że to spódnica - a tutaj niespodzianka - szorty :) Super !

    ReplyDelete
  4. bardzo podobają mi sie te szorty :)

    ReplyDelete
  5. świetna bluza i piękne włosy!

    ReplyDelete
  6. urzekły mnie te buty! są super!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  7. ciekawa bizuteria... delikatny ale niebywale przyciagajacy oko dodatek!

    BLOGDROBE

    ReplyDelete
  8. pierścionek i bransoletką bardzo mi się podoba ! ładny zestaw, fajne połączenie :)

    ReplyDelete
  9. jeej jaka ty piękna jesteś! *.*
    super zestaw :D
    http://darklifeinpoland.blogspot.com/
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/09/first-week.html

    ReplyDelete
  10. super bluza :)

    yennefer-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Tez mam te szorty i uwielbiam je :) Chyba nigdy mi się nie znudzą!:D Świetnie wyglądasz:):*

    ReplyDelete
  12. świetny post :)
    ja dopiero zaczynam :( :) zajrzyj do mnie- liczę na pomoc :)
    pozdrawiam, znajdziesz mnie tutaj http://agniesszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Genialna bluza. :) Świetnie wyglądasz.
    www.marrtab.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ślicznotko jak Ty pięknie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  15. Bardzo pomyslowo wykonana ta bluzka, jednak nie wszystko co z Chin to bubel :)

    ReplyDelete
  16. Wyglądasz uroczo
    Bluza faktycznie wygląda na dobrą gatunkowo
    Mam dwie bluzy i gatunek jest ok,ale nie wszytsko zawsze jest takie jak wygląda na obrazku-minus kupowania przez internet
    Zapraszam do mnie
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    ReplyDelete
  17. świetne połączenie :) To, co masz na ręce najbardziej mi się podoba :D szukam tego wszędzie i nigdzie nie moge znaleść... :/ Wiesz czy gdzieś na jakiejś stronie internetowej znalazłoby się takie coś? ;)
    Bluża bardzo fajna :D kisieeleq@gmail.com byłabym bardzo wdzięczna jeśli byś mi wysłała link na mailu :)
    Pozdrawiam i czekam na następny wpis ! :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/

    ReplyDelete