August 9, 2014

Floral dress

Witaajcie! :)
Muszę dziś Was przeprosić, ale znów musiałam robić zdjęcia za pomocą samowyzwalacza, nienawidzę tego, ale jak już wcześniej wspomniałam, nie chcę robić przerw na blogu :) W następnym tygodniu pojawią się zdjęcia na dworze. :)

W Szczecinie 8-9 sierpnia jest festiwal fajerwerków - pyromagic. Gdzie sztuczne ognie puszczane są w rytm muzyki. Przyjeżdżają artyści z różnych państw, każdy pokaz trwa 15 minut. To co tam się dzieje jest cuuuuudowne! Festiwal jest co roku, także zapraszam! :)

Dawno nie było na moim blogu stylizacji sukienkowej więc postanowiłam dziś Wam pokazać mój faworyt - sukienkę w kwiaty. Jest mega dziewczęca, zwiewna i idealna na upały. Bardzo często ją noszę ostatnio. Była troszkę za duża, widać mi było połowę piesi więc skróciłam ramiączka i przyszyłam koronkę. Do niej najczęściej noszę właśnie te buty, są u mnie nowością, kupiłam je za śmieszne pieniądze. Mam nadzieję, że stylizacja podoba się Wam!



| Sukienka - allegro | Buty- vinted.pl | Biżuteria: naszyjnik - sinsay, pierścionek - tally weijl | 



Pyromagic:



23 comments:

  1. Super stylizacje i genialnie w niej wyglądasz :)
    A pokaz śliczny :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie :) a fajerwerki mega <3

    ReplyDelete
  4. bajeczna sukienka! i bardzo podoba mi się biżuteria :)

    http://mrauu33.blogspot.com/

    ReplyDelete

  5. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Bloglovin!
    I will follow right back and I will like your page on Facebook from my personal account when you do so, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    ReplyDelete
  6. piękna stylizacja! :D obserwuję! :D
    zapraszam do siebie :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczną masz sukienkę :)

    Zapraszam do mnie - sialalala96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetna jest ta sukienka! ♥ :))

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wyglądasz, piękna stylizacja :*

    http://byamelia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świetnie wyglądasz! ;) piękna sukienka i cudna biżuteria ;))
    pozdrawiamy, obserwujemy ;3 http://sblngs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. śliczna sukieneczka :) Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  12. zawsze chciałam się na to wybrać do Szczecina, ale nigdy nie mam z kim, mimo, że mam tylko 100 km do Szczecina :) bardzo ładna stylizacja, sukienka przepiękna :)

    ReplyDelete
  13. Uroczy pierścioneczek, bardzo ładnie Ci w takich kolorkach : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete