August 17, 2014

American girl

Cześć, cześć!
Dziś znów zdjęcia z samowyzwalacza, nie jestem nimi zachwycona i w sumie długo się zastanawiam czy w ogóle wstawić post, no, ale jest. Pogoda płata nam figle, byłam dziś nastawiona na letnie zestawienie,a tu co? 18 stopni i deszcz. Wrrrrrrr... Niestety musicie mi to wybaczyć, mam nadzieje, ze w następnym tygodniu uda mi się wyjść na dwór i tam zrobić zdjęcia. Jak tam, przygotowani do szkoły? Ja na szczęście mam jeszcze półtora miesiąca wolnego. Hihihihi  ]:>

Ale do rzeczy, dziś mam dla Was typowy letni zestaw z koszulka, która kupiłam ostatnio na allegro, świetnie do niej pasują, moje nowe buty z sinsaya, do tego krótkie szorty i trochę biżuterii. Zawsze takie zestawienia kojarzą mi się z dziewczynami z Ameryki, stad tez taki tytuł. Taki zwyklaczek, mam nadzieje, ze wam się podoba :))



| Bluzka - allegro | Spodnie - nie pamiętam xd | Buty- sinsay| Biżu - tally weijli  i  sinsay | 



22 comments:

  1. ładnie

    zapraszam http://www.iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super pokręcone włosy !! <3 I piękna koszulka :D
    Moje włosy są jakieś upośledzone, bo kompletnie nie chcą się na nich trzymać loki :/

    ReplyDelete
  3. a mi się podobają takie zdjęcia z samowyzwalacza, ja niestety u siebie w domu nie mam odpowiedniej ściany do tego typu zdjęć :) ładna stylizacja, koszulka piękna

    ReplyDelete
  4. swietne Ci to wyszło:)
    ja nie mam kurde takiego miejsca gdzie moglabym ustawic aparat na takiej wysokosci by wyszlo zdjecie..

    fajna stylizacja wakacyjna ale robi sie coraz chłodniej:(

    ReplyDelete
  5. też mam jeszcze trochę wakacji przed sobą :)
    wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  6. Wspaniałe spodenki, pięknie się uśmiechasz!

    Całuję

    ReplyDelete
  7. świetna stylizacja podoba mi sie zestawienie bluzki z butami :-D

    Pozdrawiam

    www.lardyka.blogspot..com

    ReplyDelete
  8. Świetne są te buty! :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  9. Love that short and rings <3
    new post up! bouaadii.blogspot.com/2014/08/Gold.html

    ReplyDelete
  10. Ładnie to wygląda ;))

    http://maadziiii.blogspot.com/ zapraszam.

    ReplyDelete
  11. Nie ma to jak wolny wrzesień :D
    Piękny strój jak zawsze ^^

    ReplyDelete
  12. Zazdroszczę wolnego, my niestety już musimy zacząć się męczyć w szkole.. Wyglądasz przepięknie jak zawsze. :)

    ReplyDelete