July 6, 2014

Summer time!

Witajcie kochani!
Uh, sporo czasu minęło od mojej ostatnie notki, ale jak zwykle wiele rzeczy mnie pochłonęło i nie miałam nawet ja tu zajrzeć, a co dopiero zrobić zdjęcia. Wiele się działo, raczej tych nieprzyjemnych rzeczy - sesja, wyprowadzka, wyjazd chłopaka na parę msc, zepsuty laptop.  Ale jako udało mi się z wykaraskać z tego wszystkiego i jestem - pozytywna i mam w głowie coraz to nowe pomysły, będzie się działo!

Dobra, dobra do sedna! Jak wiecie zapewne zaczęły się wyprzedaże, ja oczywiście już byłam w paru sklepach, ale szczerze mówiąc jakoś nie oszalałam z zachwytu, ceny raczej przeciętne, poczekamy na drugą turę! Mimo tego udało mi się upolować dwie bluzki oraz jeansy - leginsy. Jedną z bluzek możecie zobaczyć w dzisiejszym poście. Ja jestem nią zachwycona, idealna na upały takie jak dziś! No i jej koszt to tylko 10 zł! Chciałam jeszcze wziąć inne kolory, ale niestety rozmiarówka już nie ta. Do tego dobrałam moje asymetryczne szorty oraz jak zwykle - conversy, które mimo upałów są idealne! Prosty letni zestaw, mam nadzieję, że Wam się spodoba!






| Bluzka -new look | Szorty - zara | Buty- converse | Biżu - geneva i  allegro | 




22 comments:

  1. Świetna letnia stylizacja! ;)) Ale Ci ładnie w takim jasnym, pudrowym różu ♥

    Wpadnij do mnie,
    http://stylstynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. super wyglądasz :)
    Uwielbiam tego typu bluzki :)

    ReplyDelete
  3. fajnie wyglądasz, świetne szorty!

    ReplyDelete
  4. top jest cudny. lubię takie zwiewne kroje !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny outfit, bluzeczka w połączeniu z białymi szortami wygląda świetnie! Wyglądasz super :)
    www.porcelanna.pl

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyglądasz ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny zestaw! Ślicznie wyglądasz :)

    http://byamelia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Prosto i wygodnie, a bluzeczka mi sie strasznie podoba ;) buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    ReplyDelete
  9. A gdzie wyprowadzka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do mojego domu, gdzie się wychowałam, ale tylko na okres letni, od października znów wyprowadzka do centrum. ;)

      Delete
    2. Dlaczego tyle kombinacji? ;)

      Delete
    3. Kilka spraw niestety, do takiej sytuacji mnie zmusiło ;)

      Delete
  10. Na ludzie i elegancko! Lubie baaardzo takie połączenia :) Również obserwuję :)

    ReplyDelete
  11. Pięknie!

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. wyglądasz świetnie, bardzo ładny zegarek!

    ReplyDelete