May 23, 2014

Asymetric shorts

Hej, hej!
Dziś outfit, inny niż w poprzednich postach - bardzie elegancki. Wreszcie doszły do mnie asymetryczne szorty, które od razu pokochałam, są wygodne i idealne na ciepłe dni! Wzięłam o rozmiar większe , ponieważ dużo się naczytałam, że są  mocno wycięte z tyłu i na szczęście zakrywają to co trzeba.  Do tego dobrałam granatowy nietoperz, naszyjnik, który jest u mnie nowością, oraz hit - będąc na zakupach w realu zauważyłam promocje na szpilki, 14,99 zł za parę, akurat podobnych szukałam, aż grzech nie było ich wziąć, póki co mają się dobrze, wydaję mi się, że są dobrze wykonane. Oraz jak zwykłe moje knuckle rings z którymi ostatnio się nie rozstaję, noszę je dosłownie do wszystkiego.

Niestety ostatnio mam mały zawrót głowy i dlatego ostatnio jestem mniej z Wami. Ale obiecuję poprawę. Hahah, co innego można robić w czasie sesji? Oczywiście siedzieć na blogu. ;)
Miłego oglądania!



|Bluzka - amisu | Szorty - zara | Buty- real  | Biżu - ebay | Naszyjnik - new look |


18 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz :) mam takie same szorty w kolorze czarnym :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/2014/05/denim-dress.html

    ReplyDelete
  2. Super wyglądasz :))

    No jasne - jak jest sesja to robi się wszystko, byle się nie uczyć ;)

    ReplyDelete
  3. spodenki są boskie :) świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. Extra szorty, super wygladasz xd

    ReplyDelete
  5. Już od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu takich szortów :) ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. super ciuszki :)

    http://doska-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładne masz pierścionki :) Mogłabym prosić o poklikanie w banery i linki w poście? :) Z góry dziękuje za pomoc :)
    sialalala96.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super zestaw świetnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  9. idealna kolorystyka;)
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Z przodu te szorty przypominają mi spódniczkę , ale i tak są świetne *-*
    Haha , sesja oficjalnie trwa do września, jest czaaas xd

    ReplyDelete
  11. Świetny zestaw, fajnie wszystko połączyłaś :)

    ReplyDelete
  12. fajny zestaw: elegancko ale bez przesady :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete