April 19, 2014

Maxi dress

Hej!Trochę mnie nie było, trochę się pozmieniało, ale już wracam. Pogoda jak widać na zdjęciach jest cudowna, od razu miałam  chęć ubrać dziś tę sukienkę, jest niezwykle wygodna i dobrze wygląda. Do tego wybrałam złote dodatki oraz najwygodniejsze buty świata. Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego nowego nabytku czyli okularów. Nie ma co,poczułam lato,za którym tak tęskniłam! :)



Przy okazji chciałam Wam życzyć wesołych i spokojnych świąt, smacznego jajka i mokrego dyngusa!



Zapraszam do oglądania. :)




| Sukienka - new look | Buty- converse | Biżu - ebay | Oksy - ebay |



20 comments:

  1. fajna sukienka, śliczne pazurki :)

    HAPPY EASTER

    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
  2. o matko piękna maxi! i świetne dodatki <3

    ReplyDelete
  3. masz piękny kolor na paznokciach! Te zdjecia wywołały u mnie chęć posiadania go :p

    ReplyDelete
  4. sukienka śliczna. lubię takie połączenia z trampkami :) pozdrawiam i życzę wesołych świąt :* http://silesianfashionfreak.blogspot.com/2014/04/happy-easter-time.html

    ReplyDelete
  5. sukienka nie w moim typie, ale paznokcie masz BOSKIE <3

    ReplyDelete
  6. Mega podoba mi się ta sukienka, lubię szary kolor i maxi, mam jedną nawet :) buziaki, zapraszam :)

    ReplyDelete
  7. Genialna stylizacja :) Połączenie butów na płaksiej podeszwie i maxi to super pomysł, jestem pod wrażeniem :) Obserwuję i zapraszam do mnie:

    martiniqe.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajnie wyglądasz! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Podoba mi się. :)
    Sukienka idealna na plażę, ale jeszcze trochę trzeba poczekać. ; D

    ReplyDelete
  10. Pięknie.;-)
    Lakier do paznokci super.;-)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie.;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. jaki to lakier?? wspaniały !

    ReplyDelete
  12. śliczny kolor lakieru *.*

    zaobserwujesz? to dla mnie bardzo ważne :(
    servenity.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. piekna sukienka:) obserwuje :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Beautiful maxi dress! Love it! Obserwujemy?
    xoxo
    Fashfab

    Join our Romwe Giveaway! Zapraszam na rozdanie Romwe!
    Romwe Giveaway

    ReplyDelete
  15. omatko! :) swietne pierscionki ! :)
    masz swietny blog, juz obserwuje :)
    tymczasem ja dopiero zaczynam... :) bedzie mi milo jak wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz :)
    pozdrawiam ! ♥
    klaudiaxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. świetna sukienka i ten kolor paznokci :)


    http://venusjulia1986.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. fajna sukienka i świetne paznokcie! bardzo fajny blog, obserwuje i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  18. swietnie wygladasz w tym stroju, swietne polaczenie , niby sportowo ale jednak nieco elegancji :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :) neelsss.blogspot.com

    ReplyDelete