March 2, 2014

Mint

Witajcie!
Za nami tłusty czwartek, ja niestety zjadłam tylko dwa pączki, a Wy? Przyznawać się jak nagrzeszyłyście w tym dniu! Hahah :) Ten tydzień minął mi bardzo spokojnie, miałam parę dni wolnego, naprawiłam w końcu komputer i działa normalnie. Bez komputera jak bez nogi. :)
Dzisiejszy outfit troszkę inny niż wszystkie, ponieważ, może jak zauważyłyście wolę ciemne kolory, czerń, granat itp., a dziś postanowiłam się lekko przełamać i ubrać jasne, pastelowe rzeczy. Spodnie kupiłam w tamtym roku, a dopiero dziś w nich wyszłam. Miały być one na zajęcia z kosmetologii, ale jednak mi się nie przydały. Poza tym, chciałam się Wam pochwalić moim nowym nabytkiem, białymi conversami! Zawsze o nich marzyłam i zazdrościłam je dziewczynom. Bardzo długo szukałam białych trampek, nie firmowych, żeby choć troszkę zaoszczędzić, ale to była istna tragedia... Dlatego wolałam już w nie zainwestować. :)

| Koszula - allegro | Spodnie - chińczyk | Bransoletka - chińczyk| Buty - converse | Łańcuszek - house| 



52 comments:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz w jasnych kolorkach : )) Jeszcze z taką figurką :D
    Jeżeli chodzi o inwestowanie w obuwie to tu się zgodzę, kupiłam raz trampki za jakieś 60zł, a wytrzymały tyle co nic... Kupilam conversy i wychodzilam w nich do końca :D Tyle, że ja kupiłam białe skórkowe :) a patrząc na to ile w nich chodziłam tu opłacało się wydać na nie trochę więcej :) przez ten czas pewnie bym kupiła z 10 par zwykłyh trampek :)
    Buziakii; ****

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz genialnie! :*

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nie zjadłam ani jednego pączka i jestem z siebie dumna :D
    Świetny jest kolor tych spodni *-*
    Miałam raz białe trampki iii... były krzywo zszyte xd

    ReplyDelete
  4. Super post! Koszula świetnie wygląda ;)

    Pozdrawiam, Julita :))

    zapraszam do mnie na nowy post: http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/03/47.html

    ReplyDelete
  5. Ja w tłusty czwartek zjadłam 5 pączków heheh, a co mi tam :)
    Świetna stylizacja :)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    OBS=OBS

    ReplyDelete
  6. fajny kkolor spodni<3
    uwielbiam conversy
    http://zielonoma.blogspot.it

    ReplyDelete
  7. ja zjadłam jednego pączka, nie na drugi dzień nadrobiłam bo zjadłam dwa :( śliczny łańcuszek, super wyglądasz :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. uwielbiam to zestawienie kolorystyczne :)

    ReplyDelete
  9. ale boskie spodnie bejbe normalnie padłam, lece do chinczyka u siebie szukac takich, no zakochalam sie! od dawna na takie poluje:D

    ReplyDelete
  10. so cool! would you like to follow each other on gfc? let me know!

    ReplyDelete
  11. Lubię ludzi w trampkach! Będę tutaj wpadał częściej ; ) Wielkie dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    ReplyDelete
  12. trampki<3
    a ja zjadłam tylko jednego pączka, jakoś nie przepadam

    ReplyDelete
  13. converse są najlepsze! :D świetne spodnie :)

    ReplyDelete
  14. Powiało latem! Śliczny naszyjnik :)

    ReplyDelete
  15. fajna stylizacja , kolorek spodni swietny :)

    ReplyDelete
  16. Zastanawiam się jak to jest z utrzymaniem czystości białych trampek? Moje po 1 dniu nadawałyby się do prania.

    ReplyDelete
  17. Super wyglądasz. Allegro to też chińczyk;) hehe

    ReplyDelete
  18. świetnie prezentują się te spodnie! :) i uwielbiam białe trampki :)

    ReplyDelete
  19. kolor spodni jest świetny :)

    ReplyDelete
  20. Świetny set ;) coraz bardziej zaczynaja mi sie podobac conversy jak widze je w takich stylizacjach ;)

    ReplyDelete
  21. Szczególnie podobają mi się buty !
    Przymierzam się do kupna :D
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Lubię rzeczy z chińczyka ;D

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ślicznie wyglądasz kochana. Masz piękną figurę, a te rzeczy ją podkreślają. Pastele Ci pasują :)

    ReplyDelete
  24. świetna stylizacja i bardzo fajny blog, z miłą chęcią dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  25. jaki to jest model conversow? CONVERSE Chuck Taylor All Star Ox W ? moglabys podac linka?

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajny, klasyczny set z nutką sportową :) super! Obserwuję :*

    ReplyDelete
  27. Wyglądasz nieziemsko! Jak zwykle niczym modelka!
    Rewelacyjne połączenie kolorów!
    Masz genialny gust i styl!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique




    ReplyDelete
  28. Fajnie,lubie miętkę połączoną z białym:D zapraszam do mnie,może wspólna obserwacja:) http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  29. śliczny kolor spodni:) ładnie wyglądasz:) zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  30. super stylizacja :) - ślicznie wyglądasz

    ReplyDelete
  31. Hi! Lovely blog and great pics! We invite you to visit my blog :)

    kisses! ;) www.mvesblog.com

    ReplyDelete
  32. Super blog, super post :)

    Zapraszam do nas:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Zajmujemy się sprzedażą zegarków i biżuterii :)
    Zapraszam do obserwowania:) Odwdzięczę się :)

    Zapraszam również na www.sklepkirs.na.allegro.pl

    ReplyDelete
  33. Super spodnie! Uwielbiam ten kolor! :)
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie ! :)
    http://favorisdemavie.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Spodnie są świetne :)
    poklikasz ?:) http://doorissbloog.blogspot.com/2014/04/sheinside-wish-list.html

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajny blog:)!
    Świetny kolor spodni;)
    http://victoriameansvictoryy.blogspot.com zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  36. Hey, to ja Jowitka, muszę potwierdzić, że bardzo interesująco prowadzisz twojego bloga, niezmiernie ochoczo na niego wejdę napewno kiedyś, pozdrawiam Ciebie, buziaki !

    ReplyDelete