February 22, 2014

Cardigan

Witajcie!
Dziś mam dla Was szybki pościak, ponieważ zepsuł mi się komputer i aktualnie przybywam na innym, który mnie strasznie irytuję, brrr... Muszę się Wam pochwalić, że zdałam wszystkie egzaminy, także mogę zacząć nowy semestr na czysto! :)
Dzisiejszy outfit jest na imprezy jak i na normalne wyjście, dzięki zasłudze sweterka, który troszkę ciała zakrywa. Ostatnio również zaczęłam się zastanawiać nad filmikami ze stylizacjami, podoba Wam się taki pomysł?  Oczywiście dodawałabym też zdjęcia na bloga. :)


 


| Koszlka - new look| Spodniczka - bershka | Sweterek - gina tricot  Buty - all | Bransoletka - alle | 



31 comments:

  1. Fajna stylizacja , spódniczka swietna :). Faktycznie ta stylizacja bardzoej na impreze niz na codzien. Ten pomysl z nagrywaniem filmikow swietny , sama lubie takie ogladac :*

    ReplyDelete
  2. filmiki to fajna sprawa :) swietna spodniczka!

    ReplyDelete
  3. fajnie wyglądasz;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. sweterek i spódniczka bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładna stylizacja. :)
    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. na imprezę super, choć "na miasto" bym tak nie wyszła, nie lubię pokazywać brzucha haha :)

    ReplyDelete
  7. sweterek zupełnie nie w moim typie, ale bransoletka mnie urzekła :)

    ReplyDelete
  8. fajny pomysł z tym nagrywaniem filmików :) śliczna bluzeczka

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja za takimi filmikami nie przepadam, no chyba, że to "zapowiedzi" postów :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Brr brr, zamarzłabym, ale sweterek tutaj trochę chyba dopomógł :) ładnie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  11. Fajny mur na ostatnim zdjęciu , typowa Polska ;)
    Świetna stylizacja, jednak ja bym chyba zamarzła ;)
    obsesyjnaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Uważam, że filmik to ciekawy pomysł, z chęcią bym go zobaczyła ;)
    Sweterk mi się bardzo podoba chociaż biały :D
    Gratuluję zdania wszystkiego i powodzenia w następnym semestrze ^^

    ReplyDelete
  13. Sweterek i bluzka piękne ! Cała stylizacja jest godna pochwały ;))

    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. mam taką samą spódniczkę :)
    obserwuje ;p

    ReplyDelete
  15. bardzo fajnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  16. Ładna stylizacja, tylko tło uważniej dobieraj ;p

    ReplyDelete
  17. ZAPRASZAM do mnie na konkurs do wygrania wybrany ciuchy ze sklepu sammydress !
    obsesyjnaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Kеep on workinɡ, grat job!

    My web blog: Personal loan rates

    ReplyDelete
  19. fajnie wygladasz :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    ReplyDelete