November 7, 2013

Red skirt

Witajcie!
Ostatnio pisałam o projekcie, póki co stoję w miejscu potrzebne mi jest jeszcze do tego parę rzeczy i wolny pokój, który będę miała dopiero od lutego. Byłam dziś na zakupach i kupiłam sobie nowe buciki do biegania, a po co? No właśnie, postanowiłam wprowadzić kilka zmian do mojego życia, jedną z nich jest zapisanie się na siłownie. Jeszcze kilka lat temu nie pomyślałabym o diecie, a co dopiero o siłce. :D Od następnego miesiące chciałabym też chodzić na fitness, ale zobaczymy jak to wyjdzie. Na ćwiczenia będę chodzić wraz z moim chłopakiem, będziemy się wzajemnie wspierać. (pewnie także i ściągać, kto więcej przebiegnie, hahha :D )
 Dziś pokażę Wam moją nową spódniczkę z Bik Boka, którą znalazłam w ciuchbudzie za całe 6 zł, ostatnio takiej właśnie szukałam a tu patrzę i nie wierzę! Uwielbiam takie połączenia jak dziś, zwykły stonowany strój a do tego krwisto czerwona spódniczka, która wyróżnia się z tłumu i jest mega seksowna. Dlatego też to kolejny powód dla którego ją skomponowałam ze zwykłym jeansem. :)



Koszula: H&M
Spódniczka: Bik Bok
Buty: CCC
Bransoletka: Chińczyk
Pończochy: Gatta



ASK | FB | MODNA POLKA | LOOK BOOK |



53 comments:

  1. Cudna koszula! Spódniczka bardzo do niej pasuje :D
    Też myślę o jakiejś siłowni, bo trzeba się wziąć za siebie...

    http://deebson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super stylizacja ♥
    I przepiękna bransoletka <3

    ReplyDelete
  3. Śliczny zestaw, buty bardzo przypadły mi do gustu, ja ciągle "zaczynam" biegać i kończy się po paru dniach i znowu za kilka tygodni "zaczynam", brak mi wytrwałości ale jak będziesz mała towarzystwo to na pewno będzie lepiej :)

    Justifashion

    ReplyDelete
  4. Przepiękna stylizacja!
    Spódniczka bardzo ładna, niewiarygodne, że tak mało kosztowała ;)

    ReplyDelete
  5. czerwony + jeans to jest to :)

    ReplyDelete
  6. uwielbiam czerwień, spódniczka jest śliczna :)

    ReplyDelete
  7. bardzo ładna stylizacja :) bransoletka i buty są genialne :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    ReplyDelete
  8. Ślicznie <3
    Koszula, spódniczka, buty - świetne!
    Coraz więcej osób chodzi teraz na siłownię i coraz więcej dokonuje zmian w swoim życiu, ale wydaję mi się, że to dobrze.
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam!
    http://whendreamsturnouttobetrue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ładna ta czerwona spódniczka, ożywia tą szarą jesień:) Ps. Zapraszam w wolnej chwili do mnie na recenzję Paryskiego szyku!:)

    ReplyDelete
  10. Świetny blog !
    Pozdrawiam, www.modefriends.pl

    ReplyDelete
  11. super wyglądasz :)
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. masz racje, super wyszlo :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  13. No, no przepięknie wyglądasz :)A gdzie dówód,że to na pewno pończochy? To są z pasem czy nie ?

    ReplyDelete
  14. piękna spódniczka;) fajnie to razem wygląda;)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  15. świetny zestaw :) spódniczka cudna :)

    ReplyDelete
  16. spódniczka i koszula świetnie razem wyglądają :)

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz nieziemsko! Jak zwykle niczym modelka!
    Rewelacyjne połączenie kolorów!
    Masz genialny gust i styl!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    ReplyDelete
  18. bardzo fajnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  19. Fajna całość!
    Dzięki za odwiedziny :-)

    ReplyDelete
  20. Świetnie wyszłaś na tych zdjęciach:) Fajna stylizacja!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    ReplyDelete
  21. Fajne połączenie. Świetna koszula która nadaje całemu stroju luzu :)

    http://floweryblog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  22. Genialna stylizacja ! Świetnee połączenie i fajne zdjęcia :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetne są te buty! :)) Pozdrawiam

    http://susannafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. masz świetnego bloga, naprawdę.
    obserwujesz mojego? Ja Twojego jak najbardziej TAK!
    Zapraszam do mnie http://ulotneechwilee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetna stylizacja i piękne włosy!
    Obserwuje z Modnej i zapraszam do siebie :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Pięknie wyglądasz, kolor spódniczki świetnie ożywia calą stylizację!
    Pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  27. świetna spódniczka :) fajny blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://lenamagdaspot.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Rewelacyjnie wyglądasz w tej spódnicy! Zazdroszczę włosów <3 Co powiesz na wzajemną obserwację? Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli również mnie zaobserwujesz :) Pozdrawiam !!!

    http://name-ityourself.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ślicznie ;D stylizacja świetna ;D
    blog również ;D
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  30. Mega seksownie! Ta spódnica dodaje Ci uroku :)

    ReplyDelete
  31. Hej, wstawisz jakieś zdjęcie gdzie chociaż trochę widać pończochy?

    ReplyDelete
  32. ładna stylizacja :)

    o fajnie jest chodzić z chłopakiem na siłownie to super motywuje :D

    ReplyDelete
  33. Świetna koszula :) obserwuję i pozdrawiam !

    ReplyDelete
  34. Zamiast na siłownie wysłałabym Cię do fastfooda ! Chudzinka ! A spódniczka to prawdziwa perełka :)

    ReplyDelete