October 25, 2013

RIP DIET

Hej!
Właśnie wróciłam z biofizyki... Czułam się jakby profesor mówił do mnie w innym języku. Hahahha :D  Ostatnio intensywnie myślę nad pewnym projektem związanym ze stylizacjami itp. Mam póki co na studiach dużo wolnego czasu oraz mało nauki (niedługo niestety to się zmieni), ale w wolne dni po  porostu się nudzę ;) Gdy cały projekt wypali oczywiście Was o tym poinformuję. ;)
Dziś prezentuję Wam kolejną bluzę, którą ostatnio kupiłam, wielu osobom ona nie przypada do gustu, ale mi się strasznie podoba, babeczki są świetne a napis po prostu wygrywa wszystko :D Bardzo lubię takie oryginalne bluzy, można ubrać się w zwykłe trampki i jeansy a cała bluza dodaje kolorów oraz urok całej stylizacji. :)




I z Kingą <3 




Bluza: no name
Bluzka: h&m
Spodnie: house
Buty: chińczyk
Bransoletka: chińczyk
Zegarek: babciny



ASK | FB | MODNA POLKA | LOOK BOOK |

63 comments:

  1. Osobiście podobają mi się rzeczy z takimi cyfrowymi nadrukami, ale jeszcze zależy, co na nich jest :). Bluza fajna, napis też pasuje :D. Faktycznie dominuje w całym zestawie. Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie na www.bestjaabestja.blogspot.com :).

    ReplyDelete
  2. dokładnie :) zakładasz jeansy, trampki i świetnie się czujesz i super wyglądasz :)
    i jest wygodnie :)

    ReplyDelete
  3. ta bluza faktycznie ślicznie wygląda ;*
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pysznie <3

    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. A więc powodzenia w projekcie. :D
    Genialna bluza. ;3

    ReplyDelete
  6. Bluza rzeczywiście jest świetna - zdecydowanie przyciąga oko :D

    ReplyDelete
  7. Świetna bluza :)
    Bardzo realistyczna :)
    Dodaje dynamizmu całej stylizacji :)
    Ślicznie wyglądacie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  8. Bluza jest genialna ! ♥

    Zazdroszczę wolnego czasu xD Ja nie mam go wcale :(

    ReplyDelete
  9. Mi się Twoja bluza bardzo podoba, w ogóle ostatnio uwielbiam nosić bluzy:) Całość jak zawsze super!:)

    ReplyDelete
  10. Oby plan wypalił:) a co studiujesz? Bluza świetna jak cała stylizacja :)

    ReplyDelete
  11. stylizacja na luzie, codzienna a bardzo,bardzo mi się podoba! jesteś śliczną dziewczyną :)

    loszi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. bardzo ładny strój, a bluza piękna! ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetna bluza! uwielbiam takie graficzne nadruki na całych bluzach :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    ReplyDelete
  14. Słodka ta twoja bluza
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. haha, bluza przyciąga wzrok! :D

    ReplyDelete
  16. Napisałam do Ciebie maila, czekam na odpowiedź ;)

    ReplyDelete
  17. bardzo pozytywna bluza i super bransoletka :)

    ReplyDelete
  18. Super bluza:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    ReplyDelete
  19. Bardzo ciekawa bluza ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    ReplyDelete
  20. Świetnie wyglądasz! Zegarek jest uroczy <3
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    ReplyDelete
  21. Świetny blgo!
    Bardzo fajnie Ci w tej bluzie :*
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  22. Jak dla mnie, zestaw jak i zdjęcia są genialne.
    Wszystko jest tak jak być powinno :)

    Pozdrawiam serdecznie -> http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/sac-dans-le-role-principal.html

    ReplyDelete
  23. Jestes przesliczna! :D bluza fajna, z sheinside? juz gdzies ja widzialam... a lubie takie uzupelnianie stylizacje bransoletkami, zegarkami itp:)

    ReplyDelete
  24. Świetna bluza. *.*

    Zapraszam.
    rozowa-atomowka.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. boska bluza zakochałam się :)

    to już się nie mogę doczekać tego projektu
    fajnie, że masz czas u mnie ostatnio go brak

    ReplyDelete
  26. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Masz figurę jak modelka! I tak samo pozujesz!
    Świetny post! Gratuluję zdolności i talentu do zaciekawienia mnie!
    Zawsze będę tu wracać po więcej :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  27. Genialny blog :) Ciekawe notki :) Całość mega inspiruje :) Z pewnością zajrzę tutaj jeszcze nie raz :) buziaki

    + obserwujemy ? :>
    zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. fajna bluza ! :)
    http://www.urodzona2lipca.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  29. You are so pretty! I like your brows :D

    ReplyDelete
  30. Rewelacyjna bluza !

    wpadnij do mnie .

    ReplyDelete
  31. Is bluzka the sweater? In that case - we all need it :D

    Best,
    the ALLAROUNDEVE team

    ReplyDelete
  32. i love the sweater , still a cute look.

    http://fleuryina.blogspot.de

    ReplyDelete
  33. buty- chińczyk, bransoletka- chińczyk, haha skad my to znamy! :)))

    ReplyDelete
  34. Bardzo lubię takie kolorowe bluzy, które rozweselają szare dni ;)

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajny blog i świetne zdjęcia :) Moge wiedzieć czym je wykonujesz? :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Bluza, kłamie. ;D


    - ja już obserwuję - może również mój blog Cie zainteresuje :)
    pozadany-efekt.blogspot.com/

    Życzę samych sukcesów !

    ReplyDelete
  37. Świetnie wyglądasz!
    Genialna jest ta bluza!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  38. Skąd bluza? Jest genialna!
    Obserwuje i zapraszam do siebie :))
    www.khatstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. fajna bluza; )

    + zapraszam do mnie

    ReplyDelete