October 6, 2013

Blue

Witajcie!
Pierwszy tydzień szkoły za mną i mogę Wam powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczona! Jest dużo nauki, to fakt, ale siedząc w liceum nie mogłam wytrzymać 45 min lekcji, natomiast na studiach siedzę i słucham z zaciekawieniem przez półtorej godziny, jestem ucieszona faktem, że słucham tego co mi się przyda. :)
Mam bardzo dużo rzeczy w odcieniu niebieskim w swojej szafie, wszyscy mówią mi, że w tym kolorze jest mi dobrze, też się tak czuję. Uwielbiam rajstopy/ pończochy z różnym motywem, tym razem mam na sobie pończochy w kropki, które właśnie wyrzucam do śmieci bo poszła mi łezka :(  Zestaw typowo jesienne - imprezowy. 



Koszula: zara
Spódniczka: h&m
Buty: no name
Torebka: m&co
Bransoletka:  babci
Pończochy : gatta




ASK | FB | MODNA POLKA | LOOK BOOK |

62 comments:

  1. Świetny zestaw :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. a mnie się rajstopki podobają ;p

    ReplyDelete
  3. a dziękuje bardzo ;) fajna stylizacja.

    loszi.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. faktycznie bardzo ładnie Ci w tym kolorku ;) świetna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  5. You look super stunning. I am following you via Bloglovin and Gfc. I hope you do follow back. Thanks for the beautiful comments.

    ReplyDelete
  6. jeeeej niebieski to twój kolorek <3

    ReplyDelete
  7. Świetnie ! :) A tych pończoch nie było przypadkiem widać jak szłaś sobie? Bo tak wystają chyba troche :) A inne pończochy jakie masz :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:* Nie, nie było mi ich widać , akurat tutaj mi zjechały :)
      Mam jeszcze w serduszka, z kokardkami z z tyłu i zwykłe bez żadnych wzorów :)

      Delete
    2. A z tymi zwykłymi zrobisz outfit ?:)

      Delete
    3. Zrobię jeszcze w tym miesiącu :)

      Delete
    4. super :) fajnie by było jakby na jakimś zdjęciu było widac koronkę ;) chciałabym sobie kupić pończochy, ale muszę zobaczyć jak na kimś wyglądają tak całe ;)

      Delete
    5. Raczej nie będę pokazywać tutaj koronki, wydaję mi się, że to nie jest stosowne, nie chcę przyciągać na ulicy jakiś idiotów :) także, może wejdź w obrazy na google? Tam jest bardzo dużo zdjęć pończoch w całej okazałości :)

      Delete
  8. Mam dokładnie jak Ty ! Liceum to był koszmar, a teraz sobie spokojnie siedzę, i aż jestem zaskoczona, jak się kończy wykład :)

    ReplyDelete
  9. ja pierwsze zajęcia mam w sobotę, i jestem troszkę przestraszona :)

    bardzo ładnie wyglądasz, pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  10. Świetny zestaw :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. zgadzam sie, kierunek studiow wybierasz sama, a w liceum uczyszsie rzeczy ktore moga czlwoieka wogole nie interesowac... powodzenia Ci zycze :*

    ReplyDelete
  12. awh, pretty in blue! Love the blouse :)
    I'm following you on GFC,darling <3

    ReplyDelete
  13. Świetny zestaw i piękna koszula! bardzo fajnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  14. świetnie wyglądasz! piękna koszula :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. śliczna koszula ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. świetny zestaw :) rzeczywiście ładnie Ci w niebieskim :)

    ReplyDelete
  17. wszystko mi się podoba :)) IDEALNIE wręcz.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/bottes-avec-une-pointe-dargent.html#comments

    ReplyDelete
  18. też przez 1 rok byłam pozytywnie nastawiona do studiów, jednak już ochota mi przeszła :) świetna koszula : ) bardzo ładnie Ci w tym kolorze!

    ReplyDelete
  19. Na początku studiów każdy chodzi na wykłady i słucha z zaciekawieniem bo to coś nowego :) Potem im dalej tym mniej ludzi na wykładach :P w rezultacie chodzi garstka ;) Mówi Ci to doświadczona studentka ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ale masz śliczne, długie włosy, super stylizacja :) http://soclothe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. świetna koszula w modnym kolorze:) fajny zestaw
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://magdulablack.blogspot.com/2013/10/biay-trench.html

    ReplyDelete
  22. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    ReplyDelete
  23. świetna koszula <3

    pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  24. amazing outfit. visit my blog : Http://fleuryina.blogspot.de

    ReplyDelete
  25. cudownie wyglądasz. Koszula jest po prostu boska, az nie mogę się napatrzeć!:)))
    obserwujemy? www.sandicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Spódniczka mi się podoba :)

    ReplyDelete
  27. śliczna stylizacja :)
    boski błękit ^^
    pozdrawiam cieplutko ;*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    jest u mnie mały konkurs, może cię zaciekawi? ;)

    ReplyDelete
  28. Śliczna koszula, fajnie wygląda z tą spódniczką :)

    ReplyDelete
  29. A z wielką chęcią również zaobserwuje :)

    ReplyDelete
  30. Wyglądasz niesamowicie! Doskonałe połączenie!
    Niekoniecznie imprezowe.. :)
    Świetne połączenie! Moja modelko :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  31. faktycznie ładnie Ci w niebieskim :D

    ReplyDelete
  32. Nosisz pończochy samonośne czy z pasem też?

    ReplyDelete
  33. Cześć :) Jak zawsze bacznie Cię obserwuję.
    Kolejny świetny post i stylizacja. !

    Zapraszam również do mnie na nowości. Nie pożałujesz -> http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/lautomne-est-venir.html

    ReplyDelete
  34. Super botki :)
    Obserwuje i zapraszam
    www.vouguex.blogspot.com

    ReplyDelete