September 21, 2013

Goodbye summer, hello autumn!

Hej!
Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, ciepłe dni już się skończyły, a już za tydzień zaczyna się szkoła. Widziałam już swój plan i muszę Wam powiedzieć, że jest w porządku. :)
Dziś pokażę Wam zestaw bardziej na jakąś imprezę niż na zwykle wyjścia, no chyba, że lubicie biegać w 16 centymetrowych bucikach bo tych polskich, "cudownych" chodnikach, haha


Bluzka: amisu
Spodnie: no name
Buty: deezee
Bransoletka: new yorker
Kolczyki: six


 A na kolację! :




ASK | FB | MODNA POLKA | LOOK BOOK |

58 comments:

  1. Ładny zestaw : )http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. świetne buty, choć ja pewnie bym się zabiła idąc w nich po wrocławskim rynku :D

    ReplyDelete
  3. świetna stylizacja. ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. Amazing photos!!! You're so pretty!:) and i love your boots!

    ReplyDelete
  5. Ale jesień to fajna pora na cieplutkie kolorowe sweterki :))

    ReplyDelete
  6. Apetyczna kolacja, apetyczna stylówka:) Piękne buty:)

    ReplyDelete
  7. piękne buty, lubię takie spokojne kolory.

    ReplyDelete
  8. Bluzeczka najlepsza <3
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  9. nie podoba mi się różaniec jako branzoletka

    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ale masz piękne buciki! <3
    fajna stylówka niby luźna a kobieca super :)
    wloski masz śliczne :)

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz! Masz piękne włosy, to Twój naturalny kolor?:)
    Obserwujemy tutaj i na bloglovin?
    http://www.bloglovin.com/blog/10705551/fashion-nails-xoxo

    Kisses, xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie :)
      Ostatnio właśnie farbowałam na ciemny brąz :)

      Delete
  12. swietnie wygladasz! i to jedzonko na osttanim zdjeciu, mniami :D

    dziekuje za mily komentarz! czy my sie juz obserwujemy?

    ReplyDelete
  13. Ślicznaaa stylizacjaa :> zazdroszczę kolacji ;)
    kocham-to-5.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładny, stylowy zestaw i świetnie w nim wyglądasz! Bluzeczka super, tylko zrezygnowałabym z różańca jako bransoletki.
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  15. świetna stylizacja ! buty zdecydowanie najlepsze <3

    pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  16. Śliczne buciki :) pozdrawiam i dziękuję za komentarz ;)

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Jestem przeciwna noszeniu różańca jako bransoletki, chyba że jest to typowy różaniec na rękę - dziesiątka (jakim ten nie jest) i służy do modlitwy.

    Mój plan nie do końca mi przypadł do gustu, ale też nie ma kompletnej tragedii.

    ReplyDelete
  18. Mi własnie bardzo pasuje na co dzień ten zestaw. Jeden z piękniejszych Twoich :) Śliczne buty. :)

    ReplyDelete
  19. świetne buty ! <3

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. nice outfit ! you look great :)
    and the shoes are beautiful <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    ReplyDelete
  21. WOW :O Świetnie wyglądasz ! Podziwiam Cię, że umiesz chodzić w takich butach, ja bym pewnie się w nich zabiła xD

    No niestety, za tydzień już szkoła O_O
    Jestem przerażona. Ja na razie mój plan mam czysto orientacyjny, i jedynie wiem, jak mam 1 października (mam wykłady...żadnego rozpoczęcia, no kompletnie nic - tylko od razu wykłady i to do 18.20 ! >_>).
    Pewnie cały plan będę znać w okolicach 5-7 października...oby, bo lubię mieć wszystko konkretnie ustalone, a nie tkwić w zawieszeniu ;/

    Pizza !! *.* Daj mi *ślini się*

    ReplyDelete
  22. Jestem zachwycona Twoimi włosami ! Świetny zestaw :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili http://manfredoslaw.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. jakie buciki śliczne!;-)

    loszi.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. buciki = love :)

    może obserwujemy??:)

    ReplyDelete
  25. Jakie piękne masz buciki!!!
    Bardzo mi się podobają :D

    ReplyDelete
  26. Buty - rewelacja!!! Faktycznie, bardziej na imprezę, ale, aleeeeee.. Śliczne! :) A kolacja.. Smakowita :D
    Pozdrawiam.

    platynowa-maruda.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetny pomysł na outfit! Masz klasę i figurę!
    Różaniec powalił mnie na kolana...:)
    Rewelacja!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    Bloglovin


    ReplyDelete
  28. Świetny secik ♥ buciki rewelacja :) obserwuję i zapraszam do mnie
    Ściskam Fashion Camille

    ReplyDelete
  29. Tęsknie już za latem! :) Masz cudowneeeee te buty! *.* <3

    ReplyDelete
  30. hej trafiłam na Ciebie na modnej polce:D świetny look:D bardzo mi się podoba:D zatem obserwuję:D

    ReplyDelete
  31. wygladasz slicznie masz genialne wlosy zazdroszcze bo ja zawsze obcinam ;/ pozdrawiam

    ReplyDelete
  32. Zazdroszczę długości włosów!!! :))

    Obserwuję!!! I zapraszam do sobie oczywiście :)

    ReplyDelete
  33. Masz piękne włosy i świetną bluzkę, uwielbiam takie! :)
    Z poprzedniego posta wyczaiłam cudowną bransoletkę z pierścionkiem! <3

    Zaczynam obserwować by wpadać częściej! ;)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :-)

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia i stylizacja!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    ReplyDelete
  35. Bluzka jest cudowna , oddasz :P

    wpadnij do mnie .

    ReplyDelete
  36. Piękne butyy ! :-) obserwuje

    enigmaxo.blogspot.com

    ReplyDelete