September 29, 2013

Autumn

Witajcie! :)
Szkoła zbliża się wielkimi krokami, zawitam do niej "już" we wtorek na trzech godzinach BHP. Poznałam się już z dziewczynami z roku, zrobiłyśmy sobie mała integrację, stresowałam się jak to będzie, ale moje obawy zniknęły kiedy je poznałam. :D
Jesień do Szczecina przywitała, co  możecie zobaczyć na moich dzisiejszych zdjęciach. Lubiłabym jesień gdyby nie były tak zimno! Nienawidzę  zimna, przystosowana jestem do temperatury powyżej 20*C, chętnie bym mieszkała cały czas w ciepłej miejscowości typu Miami.  Niestety, moje marzenie nie jest możliwe i muszę się zadowolić tym co mam i wyposażyć swoją szafę w grube swetry :)

 

Bluzka: h&m
Narzutka: atmosphere
Spodnie: denim co
Buty: ccc
Torebka: h&m
Bransoletka: six


Zdjęcie z integracji :D


ASK | FB | MODNA POLKA | LOOK BOOK |






50 comments:

  1. ładne buciki ;-)

    loszi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne te buty *-*
    integracja to super sprawa :)

    ReplyDelete
  3. Ja też nie lubię zimna, świetne spodnie i bluzka:) ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  4. Oo nie..tylko nie szkoła *boi się*

    Super strój :)

    ReplyDelete
  5. Jakie śliczne!! Wszystko!!
    Świetna stylizacja! <3

    ReplyDelete
  6. Baaaaaardzo podobaja mi sie obcasy w tych butkach :) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    ReplyDelete
  7. interesujący luźny zestaw :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://passionetdelamode.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  8. świetna stylizacja i piękna sceneria ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. super stylizacja :) bardzo wszystko sie ladnie ze soba prezentuje :)

    zapraszam do siebie:
    www.agnes-show.blogspot.com

    moze obserwujemy??

    ReplyDelete
  10. swietna stylizacja :)
    sliczna jestes :)

    ReplyDelete
  11. Oo też bym mogła zamieszkać w jakimś cieplejszym miejscu :D
    Ślicznie wyglądasz <3

    ReplyDelete
  12. You look amazingly stunning, I love your bracelets.
    Mind i invite you over to my blog? Lets follow one another if you like,Sure! I always follow back.Thanks.
    Have a very sweet Day.
    rock4less.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz nieziemsko! Rewelacyjne połączenie kolorów!
    A na buty poluję od dłuższego czasu :*
    Niesamowicie!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  14. Bardzo ciekawa jesienna propozycja :)

    ReplyDelete
  15. świetny sweterek !! śliczne zdjęcia, może obserwacja jeśli Ci się u mnie spodoba ?:)

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyglądasz :) Integracje zawsze są fajne <3 :D

    ReplyDelete
  17. Ślicznie wyglądasz, genialna bluzka :) Ja w sobotę mam spotkanie BHP, a potem integrację z dziewczynami z grupy :) Zobaczymy jak będzie :)

    pozdrawiam i obserwuję :*

    ReplyDelete
  18. cudna bluzeczka ;) podoba mi sie jej kolorek .

    ReplyDelete
  19. świetna bluza w pięknym kolorze :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Piękna blouzeczka <3 uwielbiam ten kolor, a buciki są meeega *.*

    ReplyDelete
  21. świetna stylizacja :) piękna bluzeczka ! ;*
    z miłą chęcią obserwuję ;)

    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  22. so cute! we love that top and bracelet!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  23. ładne buty:)
    obserwuje i zapraszam na mój blog:)

    ReplyDelete
  24. pięknie wyglądasz, masz bardzo fajną subtelną urodę no i te cudne długie włosy!:*

    pozdrawiam:) w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    może obserwujemy???????:*)

    ReplyDelete
  25. Ja podobnie jak ty nie lubię zimna :/ ale co zrobić

    No to pewnie nie potrzebnie się stresowałaś - (może fajny ludzi poznasz)

    ładne zdjęcia

    ReplyDelete
  26. fajna stylizacja oraz bardzo ładne zdjęcia! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  27. Śliczne masz włosy. Świetna stylizacja. Zapraszam.

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia, piękne miejsce i przede wszystkim super stylizacja :)

    ReplyDelete
  29. I co ja mam powiedzieć ? Przecież Ty wiesz, że jak zawsze genialnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  30. Swietna bluza,kolor zdecydowanie dla Ciebie:) obserwujemy i zapraszamy :)

    ReplyDelete
  31. bardzo fajny zestaw i świetne miejsce do zdjęć :)
    integracja to super sprawa ^^

    ReplyDelete
  32. Piękna bluzeczka :))

    Obserwuję, zapraszam do siebie.

    ReplyDelete