July 17, 2013

Spikes

Witajcie!
Dawno mnie tu nie było, aż się sama sobie dziwię, ale spokojnie więcej to się nie powtórzy :) W ciągi kilku tych dni które minęły miałam stresa, czy w końcu się dostałam na studia. I tak! Dostałam się <3 Nie wiecie nawet jak się cieszyłam z tego powodu, teraz tylko do lekarza i będę oficjalnie studentką PUM'u :D

Dzisiejszy outfit, prezentuje Wam mojego snapbacka o którym mówiłam w poprzedniej notce, na moim oficjalnym fanpejdzu możecie zobaczyć zdjęcie mojego drugiego snapbacka :D Gdy już się zrobiło zimniej zakładam swoją ukochaną bejsbolówkę.






Sukienka: bazarek
Buty: nike
Snapback : all
Bejsbolówka : bazarek
Bransoletka :chińczyk


Jeśli macie jakieś pytania, specjalnie załozyłam konto na asku:
http://ask.fm/mskakaao


PA!



25 comments:

  1. Fajny sportowy look!:)
    gratuluję z okazji dostania się na studia:)

    ReplyDelete
  2. po pierwsze gratuluje :)

    po drugie ciekawa stylizacja :)

    ReplyDelete
  3. masz bardzo fajny styl. Podoba mi się!

    ReplyDelete
  4. such a beautiful outfit , darling !
    like my new facebook page : https://www.facebook.com/#!/nfashiondiary

    ReplyDelete
  5. gratulacje :) świetnie wygladasz :)

    ReplyDelete
  6. fajnie, czapka przyciąga wzrok :)

    ReplyDelete
  7. Świetny look, drapieżny z pazurkiem lubie to :) sukienka jest prosta ale z czapeczką wygląda mega :)

    ReplyDelete
  8. podoba mi się ten zestaw ;) u mnie nowy post ;d

    ReplyDelete
  9. Nice blog! Would you like follow each other?

    ReplyDelete
  10. Gratuluję :)
    Świetnie wyglądasz w tej sukience ;)

    ReplyDelete
  11. I czapeczka! Uwielbiam <3 Buziaki, w wolnej chwili zapraszam :)

    ReplyDelete
  12. Gratulacje. <3 Czapka boska. :) Zaproo. :P

    ReplyDelete
  13. Najbardziej podoba mi czapka bo ćwieki:D Uwielbiam wszystko co z ćwiekami związane. Ogólnie fajnie to wykombinowałaś bo bejsbolka + sukienka to niecodzienne połączenie,a ty to fajnie zrobiłaś:)

    ReplyDelete
  14. Gratulacje Kochana i życzę powodzenia :)Bardzo fajna stylizacja może polubimy się na Fb?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ale genialna czapa! Dzięki za odwiedziny :-)

    ReplyDelete
  16. świetna stylizacja, tylko troszke nie w moim stylu. Genialne zestawienie :)
    Zapraszam do mnie na post zakupowy :)

    ReplyDelete
  17. Podoba mi się! Śliczna *.*
    / zapraszam do mnie http://paxiiis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Gratuluję! :)
    podoba mi się Twój snap ;)
    pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete