July 29, 2013

Ombre

Hej :)
Zawsze lubiłam szyć, ciąć sukienki barbie, robić bransoletki z muliny, pewnie tą chęć przerabiania rzeczy mam po mamie, która była krawcową :) Dziś prezentuję Wam spodenki które zrobiłam ze starych białych spodni, ucięłam nogawki postrzępiłam i pofarbowałam je. Myślę, że wyszły całkiem fajnie :D
Wczoraj pochodziłam trochę po sklepach, jedynie co znalazłam to piękna bransoletkę wraz z pierścionkiem, widziałam tylke ładnych rzeczy z wyprzedaży, ale najczęściej rozmiary XL :(


Koszula: orsay
Spodenki: DIY
Bransoletka: new look
Buty; chińczyk




ASK

36 comments:

  1. stylish outfit!
    visit my blog: http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Świetne wyszły *.* bransoletka strasznie mi się podoba!

    ReplyDelete
  3. świetnie ! bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    ReplyDelete
  4. What an amazing look, sweetie ^__^

    Many kisses,


    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  5. Super wyszły ci te spodenki *.* mają genialny kolorek.

    ReplyDelete
  6. WOW, genialne spodenki ♥
    Super pierścionek (?) <3

    ReplyDelete
  7. Spodenki wyszły Ci świetne :D
    lubię DIY ^^ bo to też fajna zabawa xd

    ReplyDelete
  8. spodenki wyszły Ci cudownie :) piękna ta bransoletka :) dzięki za tyle lajków na modnejpolce :) dołączam do obserwatorów bloga :)

    ReplyDelete
  9. super spodenki i koszula :*
    zapraszam do mnie: stylerefoulee.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
  10. Świetne spodenki :) Fajnie wyglądają z tą koszulą:)

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz super !
    Zaczynam obserwować :)

    Dziś właśnie powróciłam do blogowania po długiej przerwie !
    Zapraszam Serdecznie ! http://nikusia1702.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam Jeans a już to wydanie szczególnie:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. bardzo fajnie wyszły Ci te spodenki :)

    ReplyDelete
  14. super spodenki :) ja niestety nie mam talentu do szycia ;p

    ReplyDelete
  15. świetne są te spodenki ;) ładny kolorek

    ReplyDelete
  16. genialne spodenki! :)
    pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super ten pierścionek albo to bransoletka :) I bardzo fajnie wyglądasz.

    Oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. masz śliczny pierścionek <3
    fajny blog pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  19. spodenki wyszły świetne!sama bym takie z chęcią przygarnęła:) do tego jesteś prześliczna:)

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. świetne spodenki, też kiedyś sama takie robiłam, pomyśl jeszcze nad dodaniem do nich srebrnych ćwieków :)
      Zapraszam do mnie http://because-i-like-dots.blogspot.com/ . Dodaj mnie do obserwowanych, a z pewnością odwdzięczę się tym samym. Pozdrawiam : )

      Delete
  21. szorty są rewelacyjne :) masz piękne włosy :)

    obserwujemy:)?

    ReplyDelete
  22. Spodenki bardzo mi się podobają.
    Super wychodzisz na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  23. Masz boskie włosy ;)


    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete