July 20, 2013

Flowers

Hej!
Jestem strasznie zmęczona, dlatego też przepraszam Was za wszelkie błędy :D Lubię od czasu do czasu wybrać się na spacer na Jasne Błonia, gdzie mogę sobie poleżeć i w spokoju porozmawiać. :) Dzisiejszy dzień był  właśnie idealny na taki wypad, dzięki temu też mogę Wam pokazać dzisiejszy strój. Jutro czeka mnie wycieczka do Świnoujścia Cieszę się niesamowicie, bo już dawno chciałam gdzieś pojechać :)

Po raz drugi pokazuję tą sukienkę, ale tym razem w innym zestawieniu. :)



Sukienka : atmosphere
Bluzka: new look
Torebka : atmosphere
Pierścionek : szafa.pl


Do zobaczenia!

18 comments:

  1. Bardzo ładny zestaw. Szczególnie ta spódniczka.
    Miłej zabawy w Świnoujściu.
    + Naprawdę śliczny wygląd bloga!

    [thepaulliens.blogspot.com]

    ReplyDelete
  2. Śliczną masz tą bluzeczkę! :)
    Ja do Świnoujścia wybieram się za tydzień, życzę Ci pięknej pogody :)

    ReplyDelete
  3. Super zestawienie :)
    Udanej wyprawy :D

    ReplyDelete
  4. podoba mi się ten zestaw :) u mnie nowy

    ReplyDelete
  5. Zapraszam na konkurs, do wygrania dowolna torebka Yamira http://karo-just-me.blogspot.com/2013/07/wygraj-torebke-yamira.html

    ReplyDelete
  6. cudownie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie : stylerefoulee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ciekawe połączenie

    miłego wyjazdu :)

    ReplyDelete
  8. Świetne połączenie sukienki i bluzki! Świetnie wyglądasz. Cudowny uśmiech ;)

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. wyglądasz rewelacyjnie :) masz piękne włosy :)

    ReplyDelete
  11. fajnie wygladasz ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    ReplyDelete
  12. cool outfit!
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete