July 5, 2013

Dots

Hej!
W tym tygodniu nic się ciekawego nie wydarzyło, ale! Zamówiłam parę rzeczy, które niedługo do mnie dotrą, nie mogę się już doczekać! :D Mogę Wam zdradzić, że jedną z nich będzie czapka z ćwiekami, której poszukiwałam. Jutro wraca mój brat z Holandii, czeka mnie pobudka o 6, nie wiem jak to zrobię! Jeśli przywiezie jakieś ciekawe rzeczy z zagranicy to z chęcią Wam je pokażę na blogu :)



Dziś przychodzę do Was z zestawem na te cieplejsze i słoneczne dni, niestety w Szczecinie ich brakuję ostatnio.:( Haha, właśnie zaczęło lać. Wczoraj miałam wyjść w tym stroju, ale w końcu się rozmyśliłam :)

Jak zdążycie zauważyć dużo zdjęć jest rozmazanych, to za sprawą tego, że nie mam auto fokusa, także ostrość jest ustawiane ręcznie, a nikt mi tych zdjęć nie robi więc niestety... :(


Bluzka: sh
Spodenki: george /DIY
Torebka: cubus
Bransoletka: prezent
Opaska: sh


A na obiad pizza, mniam!




 Jęśli macie jakieś pytania, specjalnie załozyłam konto na asku:


Pa!


43 comments:

  1. I like your blog and your style

    visit my blog that i created recently:
    http://mermaidwithshoes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mniam, pizza! Koniecznie pokaz co ci brat przywiozl : )

    ReplyDelete
  3. pretty,love the bag! :)
    enter the giveaway if you like!
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/06/persunmall-summer-style-international.html

    ReplyDelete
  4. Fajny outfit, tylko szkoda, że nie masz pogody :( Ale może się poprawi :D

    Ja też uwielbiam zamawiać rzeczy i czekać aż przyjdą *.*

    Mmmm, pizza...zjadłabym ♥

    Masz śliczne oczy ♥

    ReplyDelete
  5. super szorty :) Masz piękny kolor oczu!

    ReplyDelete
  6. śliczny outfit,jesteś śliczna!
    obserwuję oczywiście i również zapraszam do siebie na nowego posta :)

    ReplyDelete
  7. bardzo ładne masz kreski! :)

    ReplyDelete
  8. Super strój , ta bluzeczka śliczna <3

    ReplyDelete
  9. ooo to będziesz musiała pewnie nacieszyć bratem :)

    fajna stylizacja

    nie przejmuj się jak się robi samemu to trudno jakaś super jakoś - mimo to i tak zdjęcia są ładne lepsze od moich.

    ReplyDelete
    Replies
    1. poza tym zrobiłaś mi smaka na pizze


      p.s. miała chwilowe problemy z blogiem jestem z powrotem

      Delete
  10. Fajnie! Masz piękne oczy :-)

    ReplyDelete
  11. śliczne zdjęcia i świetny blog :)
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  12. bardzo fajnie i luźno, a to latem najważniejsze ;) pozdrawiam i zapraszam:)
    www.alessionfff.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Znam ten ból jeśli chodzi o zdjęcia. A czapka full cap czy beanie ? ;> Ja sama chciałam full cap z ćwiekami ale chyba leżałaby tylko i miałabym satysfakcje z posiadania jej :)

    ReplyDelete
  14. Ale masz ładne oczy!!!! Dawno już takich ładnych nie widziałam :) i super opaska.

    ReplyDelete
  15. Świetna stylizacja!
    A spodenki są świetne :)

    ReplyDelete
  16. bardzo fajnie ;)
    ładnie ci w bandamce ;)

    ReplyDelete
  17. super stylizacja :D
    wpadnij do mnie:)

    ReplyDelete
  18. swietny zestaw! a pizza mmmmmm!:D

    ReplyDelete
  19. zestaw rewelacyjny! i bransoletki też mi się bardzo podobają :)
    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczne masz oczy *,* Co do sesji to mam nadzieję, że będzie jak najszybciej. :) Ta torebka jest świetna <3

    ReplyDelete
  21. śliczna torebka<#

    zapraszam-----> http://mikimyszkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Lovely outfit! Would you like follow each other?

    ReplyDelete
  23. Ażurowa koszulka,jest super!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Przeurocza ta bluzeczka, i w opasce tak ślicznie!

    ReplyDelete
  25. Świetny zestaw ;)
    Niby taki prosty, ale ma to 'coś' :)
    pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Amazing look! So pretty:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    ReplyDelete
  27. ładny strój, bluzka najładniejsza *.*

    ReplyDelete
  28. śliczny wisiorek :) ale tą pizzą to przesadziłaś, wygląda tak smakowicie! Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  29. Na prawdę fajne zdjęcia. Jaki masz aparat ?

    ReplyDelete
  30. Wow, it's amazing <3 What an awesome blog!

    Greetings,
    HOLYKATTA

    ReplyDelete
  31. ale genialny look, ten top , mmmmmmmmm *.* zapraszam do siebie ♥ !

    ReplyDelete
  32. Świetna opaska. Co do zdjęć - znam tooo. Kiedyś nawet podkładam krzesła, nabierałam ostrość, klikałam, odstawiałam krzesło ustawiałam się i tak co chwile ;p

    ReplyDelete
  33. Świetnie wyglądasz :*
    zaprasza do mnie : stylerefoulee.blogspot.com

    ReplyDelete