June 19, 2013

Summer!

Hej , hej! :)
Jak tam u Was? :D
Ja czuję się jakbym miała się zaraz roztopić, jest przeeeraźliwie gorąco, a ponoć jutro ma być jeszcze gorzej! Wreszcie coś u mnie z pracą się ruszyło i już mam 3 oferty, oby chociaż jedna z nich dała mi szanse  :D
Za tydzień wyniki matur, stres jest, w sumie tylko o biologię, muszę z niej mieć 70% :3


Dziś outfit na luzie, bez wydziwień, byleby się nie zgrzać, ale też dobrze wyglądać :D



Koszula: denim co
Spódniczka: H&M
Bransoletka: House
Buty - ?


Pa :*

35 comments:

  1. o jaaa koszula ekstra ;) u mnie nowy :)

    ReplyDelete
  2. Na pewno będą dobre wyniki :) też się nimi stresuję mimo wszystko xd chciałabym już wiedzieć.
    Ślicznie ubrana jak zawsze :) fajna bransoletka
    jest przeeeegorąco

    ReplyDelete
  3. Jest masakrycznie gorąco >_>
    Życzę powodzenia w pracy i oczywiście świetnych wyników z matur :D Będzie dobrze :)
    Super strój :)

    ReplyDelete
  4. Ja też czekam na wyniki i szukam pracy hehe :D Fajna koszula, pozdrawiam i zapraszam od siebie :)

    ReplyDelete
  5. przesliczne buciki :)
    Fajny outfit :)

    ReplyDelete
  6. Genialne buciki i top ;))
    http://percepcja1.blogspot.com/2013/06/rozdanie.html
    zapraszam tu na konkurs :))

    E. :*

    ReplyDelete
  7. Dziś faktycznie pogoda dopisuje. Będę musiała się troszkę poopalać :) My mamy w piątek wyniki gimnazjalnych :D

    ReplyDelete
  8. świetna ta koszulka :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. Cudowny outfit *.*
    Najbardziej podobaja mi się buty ;) Sa cudowne ;D

    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ślicznie! *-*

    Kliknęłabyś w BANER SHEINSIDE na moim blogu? Byłabym ogromnie wdzięczna!
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin







    ReplyDelete
  11. u mnie też się można ugotować i również stres przed wynikami jest ;p ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  12. u mnie dziś było 35 stopni! :)

    ReplyDelete
  13. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja za to czekam na wyniki egzaminów gimnazjalnych :) Matura jeszcze przede mną :D

    Zapraszam:http://aleglupie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz uroczo :) Pozdrawiam koleżankę z grupy blogerów na fb :) Będę zaglądać :)

    http://voguerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fajny letni zestaw - nie mam do czego się przyczepić.

    U mnie z kolei króluje fiolet - zaparszam w wolnej chwili!

    ReplyDelete
  17. O, jak ślicznie. :) U mnie to wyglądało trochę inaczej. ^^ Bluzka podobna, tyle że ciut dłuższa i z koronką na ramionach i troche na plecach, spodenki dżinsowe, trampkii... ;D

    ReplyDelete
  18. świetna jest ta koszula ;)
    Obserwuje i byłoby mi miło gdybyś także to zrobiła jeśli oczywiście chcesz :)
    arica-sb.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajna stylizacja!
    Śledzę mam nadzieję,że z wzajemnością
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion


    ReplyDelete
  20. sandałki najlepsze ♥♥♥

    ReplyDelete
  21. Hello :) You have a beautiful blog!Maybe we can follow each other?I will be glad if you visit my blog))
    welcome:)
    anngrigorieva.blogspot.ru
    anngrigorieva.blogspot.ru
    anngrigorieva.blogspot.ru

    ReplyDelete
  22. śliczna koszula ;)

    mbmalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Przesliczne masz wlosy:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    ReplyDelete