June 23, 2013

Ring

Hej wszystkim!
Jak tam u Was? Wreszcie zrobiło się chłodniej, nie ukrywam, że ostatnie dni mnie mocno wymęczyły, nie lubię takiej duchoty. Poza tym złapało mnie lekkie przeziębienie, także dziś nie będę się rozpisywać. :)

Takie zestawy lubię najbardziej, z jednej strony elegancko, a z drugiej wygodnie. Lubię outfity które nie są skomplikowane, wolę ubierać się "prościej".


I na koniec: 



Koszula: cubus
Spodenki: (kupione 6 lat temu)
Pasek: sh
buty: CCC
Torba: butik
Oksy: biedronka :D


Do zobaczenia!

41 comments:

  1. ładny look :) Koszula w moim guście :P

    loszi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. koszula najlepsza ;) u mnie nowy post :)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja. Śliczna koszula. :)

    ReplyDelete
  4. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    ReplyDelete
  5. U mnie dzisiaj właśnie bardzo ciepło :)
    Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. So simple and chic :)
    Love it
    Great post.

    ReplyDelete
  7. koszula jest super :) muszę się za taką rozglądnąć :)

    ReplyDelete
  8. Genialna koszula, świetnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  9. mam identyczne koturny! Tylko z Deichmann :D

    ReplyDelete
  10. bardzo fajnie, naturalnie i na luzie:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  11. ślicznie ;) też lubię proste zestawy
    masz przecudne włosy!!

    ReplyDelete
  12. Fajny pierścionek. :D A spodenki też wpadły w mój gust. <3 + Ostatnie zdjęcie rozwaliło system, śliczna. <3

    ReplyDelete
  13. jejciu, uwielbiam Twojego bloga :) wyglądasz mega :) zapraszam do mnie na nowy post :) Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Masz rację. Bo siła i piękno tkwi w prostocie. Ostatnie zdjęcie mega ;D

    ReplyDelete
  15. Sandałki i koszula,są śliczne!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. świetny set, super pomysł z białymi spodenkami i jeansową koszulą! :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Buty są mega! I koszula :) Pięknie wyglądasz;)


    E. :*

    ReplyDelete
  18. świetny outfit i masz przepiękny pierścionek :)

    ReplyDelete
  19. Śliczna koszula. Masz piękne włosy! :)

    floweryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo lubię zestawienia dżinsowych koszuli z białym szortami, wyglądasz świetnie!:)

    ReplyDelete
  21. fajny zestaw i śliczne zdjęcia

    A ja narzekam na pogode, bo skończyła dziś egzaminy a tu brak słońca :/

    ReplyDelete
  22. Spodenki kupione 6 lat temu i są w takim stanie? Nie do zdracia! Hahah.
    Bardzo podoba mi się stylizacja, taki fajny, letni i casualowy look, ja jestem wielbicielką właśnie takich.
    To dziwne, że sama nie mam jeszcze jeanoswej koszuli, Czas jakąś kupić, bo są przepiękne i aż grzech nie mieć przynajmniej jednej w swojej kolekcji!
    Sandałki są przepiękne. Ja jakiś dla siebie szukam już od dawna, ale na razie nic z tego.. Mam kompleksy na punkcie swoich stóp (tak, wiem, to dziwne) i żadne mi nie podobają się, jak leżą na stopie, ehhh.
    Ale się rozpisałam.. No nic... :D

    Obserwuję Twojego bloga, bo bardzo mi się spodobał. Będę zaglądać i komnetować częściej! (:
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga:
    youre-different.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Od jakiegoś czasu "choruję" na taką koszulę, ale zawsze i tak kupię coś innego... Świetna stylizacja, jesteś naprawdę bardzo zgrabna <3
    +Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją? Ja niestety bloga nie posiadam, ale chętnie blogi czytam a te, które mi się podobają promuję :D Na pewno się odwdzięczę, jeśli zaobserwujesz bloga mojej znajomej:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetna koszula, bardzo fajny zestaw :)

    ReplyDelete
  25. Świetna stylizacja.
    Wszystko idealnie ze sobą pasuje. Kolory i fasony. Jestem zdecydowanie na TAAAKKK <3

    Serdecznie zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam Sylvia :*

    ReplyDelete
  26. bardzo fajnie, a koszuli zazdroszczę !

    może obserwujemy ?:)

    ReplyDelete