June 30, 2013

Highway to Hell !

Hej!
Jak tam? Wakacje w końcu się zaczęły! :D
Ja  w wielkim stresie poszłam w piątek na odebranie wyników matur, okazało się, że jedna osoba spośród 500 nie zdała, także miałam pewność, że zdałam. Strasznie bałam się polskiego, bo zrobiłam kardynalny błąd, ale nie było aż tak źle. Najbardziej martwiłam się biologią, chciałam 65%, a mam 66 %, :D Może nie jest to jakiś super wynik, ale ja się ciesze, bo średnia w całym kraju wyniosła 44%, także myślę, że na studia się dostanę. :D

Dziś jak zwykle z Kingą wybrałyśmy się na zdjęcia, cóż, pogoda się zepsuła więc trzeba było się ubrać dosyć ciepło więc pomyślałam, że przedstawię Wam moją nową kurtkę w której się zakochałam! <3

Bluzka: H&M
Spodnie: szafa.pl
Buty: no name
Kurtka: just one
Torebka : new look
Pierścionek : wymiana


I Kingowe::



Do zobaczenia!



37 comments:

  1. fajnie :) ale buty mnie odstraszyły ;p ja tu śmigam w laczkach albo w sandałkach a Ty tu z taką ciężką artylerią wychodzisz hahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tak, ale przy 12*C sandałki by się nie sprawdziły niestety :(

      Delete
  2. I nawet w ciemnych kolorach Ci ślicznie! :*

    ReplyDelete
  3. Gratuluję :) A na zdjęciach wyszłaś rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  4. Torebka świetna :) rzuca się w oczy :)

    ReplyDelete
  5. Gratuluję zdanje matury! :D właśnie podobno poslki w tym roku wyszedł najgorzej, ale się nie dziwie z taki tekstem, pytaniami i tematami na wyparacoaniwe xd świetny wynik z biologii! Serio średnia w kraju to 44%? wow, to dobrze, jest nadzieja na studia jakieś XD
    Czarne, czerwone i białe fajne połączenia kolorów :)

    ReplyDelete
  6. bardzo fajna stylizacja :)
    Prosta a wygladasz super, buciki moim faworytem ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje?

    ReplyDelete
  7. Gratuluję zdanej matury i wyników :)
    Fajna kurtka i torebka :)

    ReplyDelete
  8. Fajna stylizacja ;) Bardzo podoba mi się czerwona torebka!

    ReplyDelete
  9. Super, bardzo fajny zestaw, torebka jest świetna :)

    ReplyDelete
  10. świetna torebka :)
    Ładna kurteczka :)

    ReplyDelete
  11. gratuluję wyników ;)
    śliczna torebka ;)

    ReplyDelete
  12. Fajny zestaw, śliczna torebka:)

    ReplyDelete
  13. super torebka i buty :) gratuluję matury :)

    ReplyDelete
  14. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  15. Na pewno się dostaniesz.:)

    Świetny look.:p

    ReplyDelete
  16. fajna stylizacja :)

    oo z biologi zdawałaś tak jak ja kiedyś :P A na jakie studia chcesz iść ?

    ReplyDelete
  17. Genialna ta kurteczka. <3 Co do tego, jak schudłaś to jestem w szoku. Twoja notka dała mi wielką motywację. Teraz ważę (i jestem tego wzrostu) co ty przed dietą i patrząc na to zdj. które dodałaś sprzed "metamorfozy" przypomina mi mnie. Dziękuję za tą notkę. :* Przepraszam, że przy tym poście piszę o tym, ale jakoś mam większą pewność, że przeczytasz. :D

    ReplyDelete
  18. Super post!

    Obserwuje i zapraszam do mnie :) liczę na rewanż :P

    http://tusia-tuska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. jesteś prześliczna!!! :)
    zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  20. świetnie, piekna stylizacja , obserwuje i licze na rewanż zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajny Look!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. fajny look , i fajne przełamanie ciemnych rzeczy , torebką w świetnym kolorze :)

    ReplyDelete
  23. love your jacket and bag! looking stunning <3<3

    Letters To Juliet

    ReplyDelete
  24. bluzka i torebka sa swietne :))

    ReplyDelete
  25. i love your edgy outfit.
    Amazing.
    Great post

    ReplyDelete