June 9, 2013

Dress

Hej! :)
Jak Wam mija weekend? :) U mnie cały czas trwają wakacje,  lecę jurto na Pomorski Uniwersytet Medyczny składać papiery :D nie mogę się zdecydować na drugi kierunek, wrrr. Już za niecałe trzy tygodnie dowiem się jak napisałam maturę! Mam wrażenie, że się to ciągnie w nieskończoność. ;)

Dziś miałam z Kingą lecieć na zdjęcia, ale pogoda się zepsuła i chyba będzie padać więc postanowiłam zrobić zdjęcia w domu. Tą sukienkę można znaleźć również w mojej szafie tam sprzedaję swoje ciuszki, moja jest czerwona, ta którą sprzedaje jest w kolorze burgudnowym.
Dziś outfit jest dosyć elegancki, wyszłabym tak na jakieś urodziny lub imprezę, gdy zmienię buty można spokojnie iść na jakiś spacer w lato. :)




sukienka - rosslyn
pasek - kingowy
buty - butik
pierścionek - prezent 18-nastkowy

Miłego tygodnia! :*

29 comments:

  1. pięknie się prezentujesz :) mi też się dłuży oczekiwanie na wyniki...

    ReplyDelete
  2. Ładna sukienka :D

    Czas szybko zleci :D

    ReplyDelete
  3. Piękne włosy!! Zapraszam do siebie! http://in-spite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. sukienka prześliczna ;) u mnie nowy ;d

    ReplyDelete
  5. Świetna sukienka! Jesteś bardzo ładna ;)

    ReplyDelete
  6. uniwersytet medyczny...??? to powodzenia życzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, Uniwersytet Medyczny :D
      Dziękuję :*

      Delete
  7. piękna ta sukienka! masz cudowne włosy, patrząc na nie mam ochotę wrócić do brązu:D

    ReplyDelete
  8. fajna sukienka ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. przepiękna sukienka i włosy! <3
    +obserwuję xD

    ReplyDelete
  10. sukienka jest prześliczna :) bardzo do Ciebie pasuje :)

    ReplyDelete
  11. swietna sukienka, ostatnio bardzo podobaja mi sie tak zwiewne kiecki :)

    ReplyDelete
  12. Love your dress and shoes, great outfit :) x

    ReplyDelete
  13. Ale długiee włosy! A sukienka jest cudowna. :0

    http://dishdogz.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Fajna zwiewna sukienka :) Chciałabym Cię zobaczyć w upiętych włosach ;D

    ReplyDelete
  15. Śliczna sukienka. ♥

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin






    ReplyDelete
  16. I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other on Bloglovin and Facebook? :)
    Kisses from Zurich,
    K.

    http://beneaththecoat.blogspot.com

    ReplyDelete