June 3, 2013

Aztec

Hej wszystkim! :)
Dziś z Kingą wyruszyłyśmy na zdjęcia, nie wiem czy dobrym pomysłem było to, że poszłyśmy na górkę gdzie przeraźliwie wiało, haha :D W poprzednim tygodniu nie wydarzyło się nic szczególnego, dalej cały dzień siedzę na chilloucie i czekam aż może moje setki wysłanych CV dadzą mi jakąś prace, ale zobaczymy :)
Miałam iść na zdjęcia w sobotę, ale lało i lało i nie mogło przestać! Dziś dopiero wyszło słońce :)

Dziś strój dosyć zwykły, ale także wygodny. Przepraszam znów za swoje miny, ale wiatr mnie dobijał. ;F



Koszula: orsay
Top: allegro
Leginsy: atmosphere
Buty: chinczyk
Bransoletka: house



Chill out! Pa !


31 comments:

  1. azteckie wzory są świetne ;) masz świetną figurkę :)

    ReplyDelete
  2. Moje kakałko <3 :D
    Uwielbiam Twojego bloga :)
    Wyglądasz świetnie i zgadzam się z poprzedniczką co do figury :)

    ReplyDelete
  3. Fajne leginki. Kilka razy byłam bliska kupienia czegoś w podobnym stylu ale jestem świadoma, że na mnie tak świetnie by nie leżały :)

    ReplyDelete
  4. Od zawsze podobało mi się takie połączenie ;)!

    ReplyDelete
  5. swietne legginsy, sama ostatnio bardzo lubie chodzic w legginsach :)

    ReplyDelete
  6. ciekawa jestem czy się doczekasz na odzew...u mnie było ciężko ;p

    ReplyDelete
  7. Bardzo podoba mi się bransoletka :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. lovely outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia :D dobra z Ciebie modelka ^^
    bardzo mi się podają takie wzory

    ReplyDelete
  10. Świetny styl i super zdjęcia kochana!:*

    Obserwuję Cię!Będzie mi miło jeśli również będziesz mnie obserwować!:)
    imluckylady.blogspot.com/

    Pozdrawiam!:*

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładne włosy! Obserwuję i zapraszam do siebie. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. widzę, że nie tylko ja z marnym skutkiem szukam pracy ;p

    ReplyDelete
  13. mam taka sama bluzke w groszki ;) musze ja wyciagnac z szafy tylko czekam na pogode.

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    ReplyDelete
  14. genialne legginsy i koszula!:)

    ReplyDelete
  15. Fajne leggi :) widać, że wiał wiatr!

    ReplyDelete
  16. super legginsy <3 obserwuję !!! http://modnesisterki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. cudnie! Wprost nie mogę oderwać oczu! *,*

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  19. świetne te legginsy! pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  20. great blog, I am your new follower Kisses!!!

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajnie!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetna figura. ♥ Co do ciuszków to wszystkie cudne. ♥

    ReplyDelete
  23. kocham takie stylizacje! :)
    Dodaję do obserwowanych świetny blog :)

    ReplyDelete