May 27, 2013

Monday

Witajcie! :)
Jak Wam minął ten tydzień? :) Mi dosyć leniwie, w końcu mam wakacje, zaczęłam szukać pracy, ale niestety nic ciekawego nie znalazłam, czekam na odpowiedź, ale z każdą godziną moja nadzieja na to, że zadzwonią mniejsza. :<

Dziś spontaniczny wypad z Kingą na zdjęcia, przepraszam za te głupkowate miny, ale raz tak mi mocno świeciło słońce w twarz, że się kilka razy popłakałam dwa, miałam dobry humor :D

Oto efekty:

heheszki:


Bluzka  : new look (chyba :3)
Spódniczka: h&m
Torebka: new look
Pierścionek: six
Buty: no name



27 comments:

  1. pięknie wyglądasz :) a ostatnie zdjęcia są urocze!! :* Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. kochana co powiesz na wspolna obserwacje ? masz świetne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  3. Powodzenia w szukaniu pracy. :)
    Świetna torebka

    ReplyDelete
  4. biker boots - super :)

    www.classicorcool.com

    ReplyDelete
  5. Promieniejesz. Śliczna bluzeczka :) I cudne włosy :)

    ReplyDelete
  6. bluzka jest w moim ulubionym kolorze :))

    ReplyDelete
  7. Twoja uroda pięknie współgra z kobaltem :) Stylizacja przypadła mi do gustu, lecz zmieniłabym tę czerwoną torebkę na jakąś bardziej stonowaną :) Powodzenia w szukaniu pracy :)

    ReplyDelete
  8. widzę że również wakacje ... ; )
    ja narazie ODPOCZYWAM bez myślenia o nauce, pracy czy choćby najmniejszym wysiłku psychiczno-fizycznym ; )
    świetna stylizacja, wyglądasz genialnie ; )

    ReplyDelete
  9. Wspaniała torebka i pierścionek. :)

    ReplyDelete
  10. Mnie się natomiast podoba to wiązanie bluzeczki : ) ; )

    ReplyDelete
  11. Stylizacja jest świetna, bardzo podobają mi się botki!:)

    ReplyDelete
  12. ta bluzeczka ma cudny kolor :) i torebka - świetna :)

    ReplyDelete
  13. bluzka ma świetny kolor, torebka jest genialna :)

    ReplyDelete
  14. bardzo fajny kolor bluzki:)
    świetne zdjęcia:)
    obserwuje, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  15. swietna stylizacja, bardzo lubie kobaltowy kolor :)

    ReplyDelete
  16. Więcej takich minek ! <3 Masz świeeetną sylwetkę :)

    ReplyDelete
  17. torebka , bluzeczka , koloory ♥ wszystko świetne po prostuu :)

    ReplyDelete
  18. ładny outfit ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. bluzeczka ma piękny kolor...świetnie podkreśla Twoją urodę:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  20. cudowny outfit, buty najbardziej mi się podobają :)

    obserwuj - laureennt.blogspot.com

    ReplyDelete