May 20, 2013

Deer

Witajcie!
Ale ten miesiąc zleciał przepraszam, że nie pisałam, ale miałam mnóstwo spraw na głowie, począwszy od zakończenia roku, później nauki 3 tygodni do matury i późniejszych stresów. Niestety nie miałam głowy w ogóle na bloga, chciałam się skupić wyłącznie na nauce  w końcu moja przyszłość zależy od dobrego napisania. Jak mi poszły? No cóż polski słabo, chociaż kto wie, może poszło mi lepiej niż myślałam, matematyka dobrze, chociaż spodziewałam się, że lepiej napisze, angielski prościzna, ustne dobrze mi poszły, no i biologia podstawowa, cieszę się, bo będę miała na pewno 64 % :) Także moja nauka nie poszła na marne, ale czekam na te wyniki w czerwcu, bo sobie gdybać mogę :)

Wakacje mi się już zaczęły, także będę miała więcej czasu na bloga :)
Zostawiam Was z dzisiejszym strojem, może mi ktoś powie, że wyglądam grubo w tych szortach, ale mam to gdzieś o, ! Lecę leniuchować, w końcu po to są wakacje! :D



Bluzka - sh + diy
Szorty - sh
Pierścionek - szafa



Edit: właśnie tak patrzę i to 100 post! :D
Byle do 200!

Do zobaczenia, buziaki!

32 comments:

  1. Wyglądasz super :) Ale masz fajnie, my jeszcze miesiąc do wakacji. :) Gratulacje i oby wyniki były bardzo pozytywne :)

    ReplyDelete
  2. great outfit honey !
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. szorty są cudowne! żaden facet się nie oprze :)

    ReplyDelete
  4. Piękne masz włosy ! spodenki cudowne :*

    ReplyDelete
  5. Ach, te oczy:) Połączenie bluzki + pierścionka genialne;)

    ReplyDelete
  6. najbardziej mnie wkurza to, że na te wyniki trzeba czekać tak dłuuuugo ;/ super wyglądasz, spodenki są mega seksowne :)

    ReplyDelete
  7. Gratuluje zadowalajacych (przynajmniej na oko :)) wyników. Poczekaj na oficjalne wyniki, zwykle sa wyzsze niz te co sobie wyliczysz :* :)

    ReplyDelete
  8. no to najwyższy czas zacząć najdłuższe wakacje w życiu ;D

    ReplyDelete
  9. świetny pierścionek :)
    bardzo fajny blog dodaję do obserwowanych.:)

    ReplyDelete
  10. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga ( zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity ). Codziennie publikujemy trendy ze stylizacji na naszym facebooku z linkiem tu facebook.com/domodi, a najlepsze stylizacje pokazujemy także w mailingach.
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi.pl!
    Monika z Domodi

    ReplyDelete
  11. U mnie co do maturki podobnie xD a outfit jest świetny ;)
    Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz cudnie. ♥ Trzymam kciuki za dobry wyniki. :D Zapraszam ponownie. :)

    ReplyDelete
  13. Cholernie mi się podoba! ; )

    ReplyDelete
  14. genialne spodenki, wyglądasz w nich świetnie :)

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam Twoją figurę!!!
    I masz cudne spodenki! <3

    ReplyDelete
  16. ale boskie spodenkii! i Twoje wlosy!

    ReplyDelete
  17. koszula i spodenki świetne połączenie!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. świetne połaczenie!! pozdr i zapraszam na nowy post

    ReplyDelete
  19. Pozdrawiam z modnej polki!:)

    Świetna stylizacja!:)

    ReplyDelete
  20. jejku,jak cudnie! wspaniale szorty i pierscionek!

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Znalazłam Twoje stylizacje na modnapolka.pl Musiałam tu wejść! :)
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję. ;)

    ReplyDelete
  23. Nie wyglądasz grubo w szortach :-) Jesteś w nich mega atrakcyjna. Ja również odwiedziłam Twojego bloga dzięki MP. Zapraszam do siebie w wolnej chwili, u mnie tematyka lumpeksowa jest wszechobecna na blogu. PS. Ciekawa bluzeczka. Pozdrawiam XOXO Kitty Glamour

    ReplyDelete