April 14, 2013

Wiosna!

Hej!
Jak Wam minął ten tydzień? Bo mi dosyć spokojnie, w szkole mam już wystawione oceny, także laba, ale muszę się już zacząć porządnie uczyć do matury, a ta piękna pogoda za bardzo nie zachęca do tego, ale trzeba się przemóc i wziąć się w garść. :) W poprzedniej notce mówiłam Wam, że nie kupię sobie aparatu aż do matury... HAHA. Kupiłam go i przyjdzie mi jutro, nie mogłam się opanować. Już nie mogę się doczekać kiedy go dostane <3

Dzisiejszy outfit znów na ludzie, robiłyśmy zdjęcia na kładce, pewien pan wraz z żoną spytał się czy to top model, ahahhaha, daleko mi trochę do modelki, :D


Koszula : orsay
Spodnie: szafa.pl
Buty: no name
Torebka : new look
Bransoletka: ?



Do zobaczenia!

48 comments:

  1. Wygladasz na tych zdjęciach przepięknie.Cudowna koszula.

    ReplyDelete
  2. fajna stylizacja :) schowałam bym brzuch ;)

    ReplyDelete
  3. mam nadzieję że nie było Ci zimno w brzuch ? ;)
    a z czego zdajesz maturkę? ;)

    oliwiowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Buty <3 Koszula <3 Torebka <3 Wszystko <3333

    ReplyDelete
  5. jestem zachwycona Twoimi butami:)) bardzo lubię dżinsowe koszule - uważa, że są dobre na (prawie) każdą okazje;D

    ReplyDelete
  6. Jaka piękna!
    Daleko?
    Ty już jesteś Top model! <3

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz cudnie. ♥ Do modelki ci wcale nie daleko, wręcz blisko. ^^ Zapraszam. ♥

    ReplyDelete
  8. Świetnie prezentujesz się w tej koszuli ;)

    ReplyDelete
  9. lovely outfit!! your blog is soo nice :)
    what do you think abut following each other??

    ReplyDelete
  10. Gratuluję zakupu aparatu :)
    Czytałam u Tiroko, że kupiłaś sobie Nikona D5100. Ja mam Nikona D5000 i naprawdę świetnie mi się sprawuje :)

    ReplyDelete
  11. awesome outfit :)
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  12. love your blog, if you also like mine, maybe we could follow eachother?

    let me know!
    x.
    Sophie
    shewearswhat.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Torebka i koszula <3
    Wyglądasz super!

    +zapraszam do mnie na nowy post

    ReplyDelete
  14. oj uwierz, że nie daleko do top model :* zapraszam do siebie ;3

    ReplyDelete
  15. Świetny zestaw!!

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    pzdr. frizzzy

    ReplyDelete
  16. Świetna torebka *p*
    Yey :3 gratuluję nowego sprzętu ^^

    ReplyDelete
  17. Ładne buty :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Hey there :)
    Would you like to follow each other? :)
    Please let me know!
    YuliConversationS.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. like your jeans shirt!What do you think about following each other? GFC,FB,Twitter?

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ciao xoxo!

    ReplyDelete
  20. Your blog is amazing and the pictures too! Would you like to follow eachother?
    just let me know my dear! :)

    xoxo♥

    http://xamysdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajne zestawienie:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. napatrzeć się nie mogę <3 cudnie ;)!

    ReplyDelete
  23. Śliczna torebka:)

    Dodałam do obserwowanych i licze na rewanż:)

    ReplyDelete
  24. bardzo fajnie! zapraszam do obserwowania i polubienia naszej strony na fb, a także na nowy post

    ReplyDelete
  25. fajna koszula, torebka również mi się podoba, kolorek ożywia outfit:)

    zapraszam http://balaczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. W tym zestawie prezentujesz się wprost cudownie:)
    Bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam :)
    K.

    ReplyDelete
  27. Hi! Would you like to follow each other, I'm following you on GFC, I hope you follow me back! You can like my FB page as well :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Aleśśś śliczna!!!!!!!!!!!!!


    DEMORDIE.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam dżinsowe koszule!!:) przepieknie w niej wygladasz:) pamietam, ze mnie tez sie nie chcialo przygotowywac do matury.. Bylo wtedy tak goraco i wszystko bylo wazniejsze niz nauka:D

    ReplyDelete
  30. Jejkuu *.* jaka śliczna koszula.
    Wonderfuul-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. obserwuje i zapraszam do mnie :)

    http://noichigo15.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Love your boots!

    http://vanilla-fairytales.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. uwielbiam takie buty! całość super, torebka prześliczna :)

    ReplyDelete