April 7, 2013

Eye

Hej! :)
Mam nadzieję, że u Was jest taka piękna pogoda jak u mnie! Nareszcie wiosna zawitała do Szczecina, mam nadzieję, że będzie się robiło coraz cieplej. :) Niestety wraz z wiosną idzie alergia, która ostatnio mi zaczęła sporo dokuczać. W planach mam kupić nowy aparat, ale to dopiero po maturze, żebym sie czasem nie rozparaszała. Znając mnie to cały dzień bym grzebała w nim, a trzeba się uczyć!
Dzisiejszy strój dosyć luźny, podoba mi się strasznie ta bransoletka z okiem, gdy ją zobaczyłam musiałam ją mieć, a cena mnie zadziwiła, tylko 1,50 zł  Czasem warto wpaść do chińczyka :)


Bluzka - H&M
Spodnie - New Yorker
Bransoletka -chińczyk
Buty: no name

45 comments:

  1. U mnie też słonko pięknie świeci <3
    Obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  2. Hej, u mnie też słonko świeci, ale śniegu jeszcze mnóstwo ;/
    Bransoletka świetna, Hamsa ostatnio często pojawia się na biżuterii i ubraniach, ja też mam coś podobnego zajrzyj : http://frizzzy.blogspot.com/2013/03/10313.html

    Pozdr.
    frizzzy

    ReplyDelete
  3. O jeej <3 Wyglądasz świetnie! Bardzo podoba mi się połączenie soczystego koloru z paskami. Jest tak świeżo i dziewczęco, że oczu nie mogę oderwać ;)

    ReplyDelete
  4. fajny pasiak, modny pasiak ;D

    oliwiowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Bluzka skradła moje serce :)

    ReplyDelete
  7. buty są mega :)ciekawy blog :)
    pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  8. bardzo fajny zestaw :) branzoletka jest sliczna

    ReplyDelete
  9. ślicznie wyglądasz ;) u mnie nie ma słońca ;(
    życzę powodzenia na maturze! ja też w tym roku piszę :)

    ReplyDelete
  10. Świetna jest ta bransoletka;))
    Bardzo ładnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  11. Strasznie mi się podoba! <3
    A najbardziej jaram się buuutami. :D

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia i świetna stylizacja ;) + obserwuję

    mbmalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetny prosty, ale nie nudny zestaw ;)

    ReplyDelete
  14. u mnie wciąż zalega śnieg :(

    ładnie wyglądasz, a bransoletka faktycznie świetna :)

    ReplyDelete
  15. Pewnie, ze warto! ;-) ladna ta bransoletka ;) ehh dzis przez ta pogode mialam taaaki mega humor!

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcia wszystkie <3
    Niestety u mnie tak ładnie nie ma :< aleee to kwestia czasu i wszędzie bedzie słonecznie :D
    Nowy aparat, nowy sprzęt! fajnie :) jakiś konkretny masz upatrzony?
    Fajna jest ta bransoletka *0*

    ReplyDelete
  17. podoba mi się cała stylizacja:) zaczynając od pasiaka, przez kolor spodnie, na super ekstra butach kończąc;D

    ReplyDelete
  18. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even on Lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    ReplyDelete
  19. bardzo przyjemny outfit !:) lubie takie połączenia !
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. Super wyglądasz, bluzka cudo!

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądasz, cała stylizacja mi się podoba :)
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. bardzo fajnie! pozdr i zapraszam na nowy post

    ReplyDelete
  23. Paski z każdej strony w tym sezonie.. Świetnie, że Ty swoje zestawiłaś z jaskrawym kolorem spodni.. Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam, Madlen.

    ReplyDelete
  24. uwielbiam pasiaste t-shirty, a Twój jest świetny:)

    zapraszam na letmelook.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  25. Super buty! Z chęcią przygarnęłabym je do swojej szafy :)

    ReplyDelete
  26. Buty, buty, buty! <3333 + też mam taką bransoletkę :)


    ReplyDelete
  27. nice outfit :)
    do you want to follow each other ?
    let me know : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  28. ale śliczna jest ta bransoletka i do tego tylko za taką cenę:) super:)

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. fajny zwyklaczek ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    ReplyDelete