March 16, 2013

Summer

Hej! Jak Wam minął ten tydzień?
Mi strasznie szybko! Wczoraj w wieczorem wyszłam z koleżanką na miasto i wróciłam dziś o 4, świetnie się bawiłyśmy, a  w ogóle nie zamierzałyśmy nigdzie wychodzić :D chociaż już pod koniec wieczoru musiałam się nieźle podenerwować i użyć siły by pewni panowie się ode mnie odczepili. Wr,. Tak po za tym w tygodniu nie działo się  nic szczególnego, za tydzień mam rekolekcje więc nadrobię zaległości związane z blogiem.
Dziś chciałam przy okazji pokazać  Wam nowe rzeczy które zakupiłam, w letniej stylizacji ;) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Sukienka & Torba: atmosphere
buty: no name


Do zobaczenia!


23 comments:

  1. O widzę, że ja na przekór zimie w wiosennym płaszczu paraduję, a tu to już prawdziwe, upalne lato:) Ale miło się patrzy:) Bardzo ładna sukienka, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. What a sexy short dress! Your bare legs make my cock so hard, baby!

    ReplyDelete
  3. Super strój cały ♥ wszystko mi się podoba, a szczególnie torebka :) i tak letnio się zrobiło : D

    ReplyDelete
  4. Jeszcze wiosna nie przyszła a tu patrzę już lato :)Śliczna sukienka :)

    ReplyDelete
  5. Śliczna sukienka. Bardzo mi się podobają te rzeczy, ale sukienka urzekła mnie najbardziej. Jest cudna i wyglądasz w niej przepięknie :)

    ReplyDelete
  6. sukienka prześliczna! :)
    zapraszam do mnie na konkurs :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. chce latoo <3
    sukienka boska: )

    ReplyDelete
  8. świetna stylizacja ;)
    Pozdrawiam + obserwuje ;)
    W wolnym czasie zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  9. Sliczne wlosy:)! zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  10. ale ślicznie wyglądasz aż powiało wiosną, a nawet gorącym latem... świetna sukienka;)


    obserwuję i zapraszam do mnie - World-Fashion-Style EVE ♥

    ReplyDelete
  11. Prześliczna kieckaaaa :) buziaki od kolezanki z grupy bloggerek zach-pom! obserwuje!

    ReplyDelete
  12. bardzo ładna stylizacja :D aż mi się zatęskniło za latem... pozdrawiam !:)

    ReplyDelete
  13. ślicznie wyglądasz, tak letnio <3

    ReplyDelete
  14. ślicznie wyglądasz bardzo ładna sukienka
    oczywiście obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  15. Dziekuje, pozdrawiam i zapraszam:)
    Fajny blog, obserwuje

    ReplyDelete
  16. Ślicznie wyglądasz :)
    fajna sukienka :)
    pzdr ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. super wyglądasz;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    ReplyDelete