March 10, 2013

Lazy day

Witaaajcie! :)
Dziś krótki post, bo żyję na ibuprofenie, mam nadzieję, że ból szybko zniknie, a to wszystko dzięki zmieniającej się pogodzie. Trudno uwierzyć, że cały Szczecin znów jest pokryty śniegiem ;) Wczoraj z Kingą wybrałam się na zdjęcia, zdarzyłyśmy jeszcze przed śniegiem, ale było strasznie mroźno, stąd te cudowne miny na zdjęciach. Haha :)

Zapraszam Was na mojego fanpaga! :)

Bluza : sklepik
bluzka : atmo
spodnie : h&m
buty: nike


Let it snow, let it snow...


18 comments:

  1. cudna bejsbolówka :)
    wracaj do zdrowia!

    ReplyDelete
  2. buty i baseballówka razem wyglądają mega!

    ReplyDelete
  3. Ah, masakra z tym śniegiem, wiele bym dała, żeby wiosna przyszła na dobre.. Bardzo fajne buty:)

    ReplyDelete
  4. Ale fajna bluza <3
    Śnieg? Bleee D:

    ReplyDelete
  5. świetne buty! pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete
  6. Śnieżek, śnieżek.
    Nie dość, że śliczna to i styl super!
    Uwielbiam. :)

    ReplyDelete
  7. Ładnie Ci w czerwonym:)

    http://customlookink.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. U mnie pełno śniegu . ;/
    Mam takie same buty *.*

    meeandlifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Omgggg!! u are so pretty! love that outfit!
    nice blog btw!

    Want 2 follow each other? let me know, and write a comment to my post!xoxo<3

    http://candytrinh.blogspot.dk/2013/03/feelings-ootd-yester-days-outfit.html

    ReplyDelete
  10. Świetna bluza!
    Obserwuję ; )

    http://my--crazy--stories.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetny blog <3
    Śliczne zdjęcia :)
    Super bluza
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. great outfit. like the bright red, suits you!
    wondering if you wanna follow each other :>? we could stay in touch though.
    best wishes. have a nice day!
    www.rot-schopf.com

    ReplyDelete