March 31, 2013

Happy Easter + outfit

Zdrowych i wesołych świąt! Smacznego jajka i mokrego śmigusa dyngusa! ♥



Hej wszytkim!
Na początku chciałam Was przeprosić za tak małą aktualizację bloga, niestety to było niezależne ode mnie, ale w końcu się udało i jestem! :) Jak Wam mijają święta? Mi osobiście nawet dobrze, dziś nawet dostałam prezent na urodziny, które dopiero mam w środę. Mam tyle jedzenia w domu, że nie wiem za co mam się zabrać, haha :D 

Dzisiejszy outfit:
Tą bluzkę którą mam na sobie znalazłam w sh, po 1 zł ;) miała poobrywane koraliki i cekiny, ale złożyło się tak, że miałam bardzo podobne w domu i po prostu je poprzyszywałam, zajeło mi to sporo czasu, ale myślę, że było warto! :)



Bluzka: miss selfringe (sh)
spódniczka : chińczyk
buty: sklepik
Pończochy : sklepik
Bransoletka: six



Miłego wieczoru :)

31 comments:

  1. Nie przyzwyczaiłam się do Twoich pomalowanych ust, ale zdecydowanie Ci to pasuje. Outfit świetny. Wyglądasz przepięknie :)

    ReplyDelete
  2. pewnie, że obserwujemy, ja już
    mogę wiedzieć jak zrobiłaś taki efekt na włosach?

    ReplyDelete
  3. Wreszcie powiało wiosną ;) widać, że bluzeczka jest piękna i Ty także wyglądasz pięknie :) zajrzyj do mnie :) http://www.madamedeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękna bluzka, a Ty wyglądasz ślicznie:)

    ReplyDelete
  5. piękna ta bluzka, całość genialnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  6. to twoje naturalne włosy? ślicznie :O

    ReplyDelete
  7. ślicznie wyszłaś ! <3 wiossennie... :)

    ReplyDelete
  8. Całość świetnie wygląda :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładna stylizacja i piękne włosy :)
    może obserwujemy?

    ReplyDelete
  10. bardzo dziękuje za komentarz ! :)
    również wesołych.


    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. świetny blog i notka ;)
    ciekawie tutaj :3
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;>
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. super outfit! ; )
    Fajna bransoletka!

    ReplyDelete
  13. wyglądasz rewelacyjnie, a bluzka jest urocza :)

    ReplyDelete
  14. Dziekuje:) ladna bransoletka. wesolych Swiat!

    ReplyDelete
  15. Dużo pracy, ale warto było! <3
    Śliczne!

    ReplyDelete
  16. wesołych wesołych : )
    bardzo ładnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam , mwithf.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. oj było warto - bluzka prezentuje się ślicznie:)
    ja już nie mogę patrzeć na jedzenie;P
    dziękuje za odwiedziny, zapraszam ponownie - ja na pewno jeszcze do Cb zajrzę:))

    ReplyDelete
  18. ślicznie wyglądasz ;)
    pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mega look! Bardzo mi się podoba ;-) Zapraszam do mnie na bloga, na którym trwa konkurs! :) Można wygrać dowolnie wybraną parę butów :) Zapraszam!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ajj ładny zestaw! Bluzka mi się podoba!:)) Zapraszam do mnie http://just-noelle.blogspot.com/. Dodałam Cię do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  21. efekt cekinów rewelacyjny, jestem w szoku, że ci się chciało.

    obserwuję.
    oliwiowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. sliczna bluzeczka :) fajny blog

    ReplyDelete
  23. Zapraszamy na nasz nowy portal! Odwiedź koniecznie! Skupiamy polskich bloggerów! Pozdrawiamy!

    http://polscy-bloggerzy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Rajstopy w grochy <3 zapraszam do wspólnej obserwacji :) POzdrawiam Magda

    ReplyDelete
  25. to rajstopy nie pończochy chyba ;p czy się mylę? :)

    ReplyDelete