March 8, 2013

Black and white

Hej!
Jak Wam minął ten tydzień? Mi osobiście świetnie, od razu humor mi się poprawił, gdy zobaczyłam 13*C na termometrze i słońce budzące mnie  o 7 rano, od razu chcę się wstawać i samopoczucie staje się lepsze ;) Niestety to koniec, zima znów zawitała, ale czekamy dalej na wiosnę!
Dalej nie ma mi kto robić zdjęć więc sama kombinuje w domu, dlatego przepraszam Was za te krzywe i nieostre zdjęcia, cały czas czekam na mojego chłopaka. :) Dziś zestaw black and white, bardzo lubię te stonowane kolory, w tym sezonie zauważyłam, że bardzo modne stały się prążki i ot co, znalazłam w szafię dawno nienoszoną koszulę :) modaa wraca!


koszula ; h&m
spódniczka: topshop
pończochy : sklepik
buty: sklepik


Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet! :)
Zamiast kwiatów - racuchy!

Do zobaczenia :)


ps. ZAPARSZAM NA MOJEGO FANPAGE
FANPAGE - KLIK


8 comments:

  1. Dziękuję :) Przyznaję, udał mi się ten zakup :)

    ReplyDelete
  2. W momencie dodawania postu śniegu juz nie było u mnie pare dni, dziś wstałam, i znów śnieg...

    http://customlookink.blogspot.com/
    nowy post:)

    ReplyDelete
  3. Mniam ! Racuchy. :) Świetna spódnica !

    ReplyDelete
  4. śliczny look :D u mnie nowy post ;3

    ReplyDelete
  5. Look jest idealny ale nie na moje nogi ;) a co do książki u mnie z całego serducha polecam ;)

    ReplyDelete
  6. Śliczna stylizacja.I takie pyszności na koniec :)

    ReplyDelete
  7. Genialna koszula *_*
    super wyglądasz :)
    pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete