February 17, 2013

Skirt

Witajcie! :)
Weekend spędziłam w dobrym humorze, w piątek siedziałam z koleżankami i chyba się wyśmiałam za wszystkie czasy, wariatki. Haha, zaczęłam brat jakieś witaminki - skyrzpowitę, póki co nie widzę efektów. Któraś z Was może brała? :)
Czy Was też tak pogoda dołuję? Cały czas szaro, buro.. i zdjęcia wychodzą niezbyt kolorowe! Niestety nie wiem co będzie z następnymi sesjami outfitów ponieważ mój P. wypływa na morze, na trzy tygodnie. Eh. :(
Ale póki co mam dla Was dzisiejszy outfit, mam nadzieję, że Wam się podoba!
 Miłego tygodnia!




 Sweterek : new look
Spódniczka : chińczyk
Podkoszulka: atmosphere
Pierścionek : szafa
Buty: CCC


13 comments:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz. Uwielbiam czytać Twojego bloga. Tak fajnie piszesz. Wydajesz się sympatyczną dziewczyną. Dodawaj częściej notki :) :*

    ReplyDelete
  2. Pozytywnie :)

    Zapraszam :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. super pierscionek i buciki !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  4. Fajnie się ubrałaś, bardzo mi się podoba zwłaszcza sweter i pierdzionek :)

    ReplyDelete
  5. bardzo pasują Ci takie rajstopy :)
    zapraszam do mnie :) http://navitia0070.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz bardzo ładnie :). Dobrze Ci w spódniczkach, jednak wybrałabym delikatniejsze buty.

    ReplyDelete
  7. jaki pierścień <3 Piękna jesteś! :)

    ReplyDelete
  8. super look kochana ! :) bardzo mi się podoba :) zapraszam do mnie na post z zestawami wykonanymi przeze mnie :) podobają Ci się? :)

    http://mowminessa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super!!!

    Ps. U mnie na fanpage'u odbywa się właśnie konkurs! Do wygrania bony pieniężne na dowolną parę butów!
    Zapraszam

    xx

    ReplyDelete
  10. Świetne połączenie oraz piękny pierścionek! :)
    Pozdrawiam

    floweryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. idealnie wyglądasz :) podoba mi się bardzo, bardzo !
    tak przy okazji - obserwujemy ?

    ReplyDelete