January 21, 2013

Studniówka

Hej kochani!
W piątek miałam swoją studniówkę, niestety zachorowałam, wypiłam hektolitry herbaty, miliony tabsów i fervexów i jakoś poszłam. Moja studniówka odbyła się w szkole, taka tradycja, oczywiście jak każdy uczeń nie byłam do tego przekonana, ale było naprawdę fajnie :)
Swojej sukienki szukałam jakieś 2 miesiące,  a przemierzałam ją jako pierwsza, ale jakoś nie byłam do niej przekonana. Dopiero koleżanki namówiły mnie do niej i kupiłam ją, nie uwierzycie, ale za 39 zł w New Yorkerze :)  Nie chciałam wyglądać jakbym szła na jakiś wielki bal, postawiłam na prostotę i wygodę. Dobrze się w niej czułam i słyszałam kilka komplementów także, myślę, że było dobrze :D

Kilka zdjęć:


Mieliście już swoją studniówkę?
Jak było?

12 comments:

  1. i dobrze, że kupiłaś. Śliczna jest *-* + zapraszam do siebie na post ;3 http://mrauu33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sukienka spoko, dobrze, że nie chciałaś wyglądać jakbyś szła na jakiś wielki bal, mnie zawsze bawią tak na maksa wystrojone dziewczyny :D

    ReplyDelete
  3. Jaaa studniówka...swoją miałam baaardzo dawno temu :D
    Wyglądałaś przepięknie! :)

    ReplyDelete
  4. Wcale nie wyglądałaś na chorą :) A co do sukienki to strasznie podoba mi się kolor
    *.* Mi jeszcze kilka lat do studniówki hahah :D

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękna sukienka i Ty :) w szkole studniowka to nawet nie takie złe , każdy wie jak trafić xD
    moja studniowka za dwa tygodnie...oochoo . nie wiedzę tego.

    ReplyDelete
  6. Moja studniówka była 2 lata temu :)
    Pięknie wyglądałaś :)

    Obserwuję :)
    Zapraszam :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super blog :)
    Cudownie wyglądałaś ;*
    Obserwuję i liczę na to samo :P
    Zapraszam : raspberry-and-strawberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Obserwuję i liczę na rewanż. ♥
    http://bluerbluejeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Fajny blog.
    Bardzo ładna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam. Obserwuję, liczę na rewanż ;>
    thealeksandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. piękna sukienka. ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nice post. BTW what is the name of this theme?
    my web site :: Playstation 3

    ReplyDelete