January 2, 2013

Nowy Rok!

Witajcie już w nowym roku! :)
Nowy rok, nowe cele, nowe postanowienia. Może w tym razem wreszcie moje postanowienia się spełnią. Każde z nich jest bardzo ważne, ale póki co najbardziej mi zależy na zdaniu matury jak najlepiej, która niestety coraz bliżej. To będzie bardzo ważny rok dla mnie, przede wszystkim zmienię otoczenie, skończy się liceum i pójdę krok dalej - na studia, także myślę o przeprowadzce. Co do zmiany bardziej prywatnej to chcę zmienić parę cech, przede wszystkim więcej się ruszać i mniej się lenić, także bardziej optymistycznie patrzeć na wszystko. :Ale zobaczymy co Nowy rok przyniesie. :)

Co do sylwestra, to spędziłam go z chłopakiem i najbliższymi przyjaciółmi więc było w porządku. Niestety mam tylko jedno ogarnięte zdjęcie. :)



A Wy jak spędziliście Sylwestra? :)
Macie jakieś plany, postanowienia na Nowy rok?





1 comment:

  1. fajnie zdjęcie :)
    rozwalimy te matury ! :D
    dobre postanowienia . życzę powodzenia w wypełnianiu i maturze ;) bo wiem że coraz mniej czasu nam pozostało do sądnych dni majowych xD

    ReplyDelete