January 30, 2013

New things

Witajcie!
Ostatnio w moje ręce wpadło mi parę nowych rzeczy, które postaram Wam się teraz pokazać. Miałam dziś iść na zdjęcia, ale zaczęło padać. Szkoda, na szczęście zrobiło się ciepło i zaczęły się ferie!! :D Niestety mam dużo nauki, do matury zwłaszcza biologii, ale damy jakoś radę! :D

Pierwszą rzeczą z którą ostatnio zakupiłam jest sigma 70-300m f4-5.6 DG Macro. Powiem szczerze, że nie za bardzo spodobała mi się na początku, ale teraz jest okej. Myślę i tak, że go niedługo zmienię na 18-200, bo ten mi będzie  odpowiadał i do makro i do portretów. :)



 Ciuuszki: 


Tunika George z białym kołnierzykiem: 


Tutaj moja przeróbka :)
Kupiłam w sh katankę  na dziale dziecięcym, odcięłam rękawy i poprzyczepiałam 
srebrne ćwieki. :) Całość kosztowała mnie jakieś 8 zł. 



Bluzeczka zawiązywana, jest śliczna <3


Sweterek oversize, zrobiła mi się dziura, zszyłam ją, ale było
widać nitkę więc przyczepiłam ćwieki :D


Sweterek w kwiatki, dorothy perkins:


Szal, atmosphere:


 Drugi szal, esprit:


To na tyle, mam nadzieję, że rzeczy się Wam się podobają. Pewnie i tak o czymś zapomniałam, haha :D
Macie ferie? Jak Wam mijaą?

9 comments:

  1. ładna koszula wiązana i sweter :)

    ReplyDelete
  2. ja bym dała więcej ćwieków na sweterek :)

    ReplyDelete
  3. Zawiązywana koszula i kamizelka są super, strasznie mi się podobają :D
    zapraszam do mnie http://misguidedfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dżinsowa kamizelka bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. Ferie to właśnie skończyłam xD do szkoły stęsknionej pora było powrócić.
    Udany ferii życzę :3 ja też się uczyłam w ferie XD hahaha, może nie całe...
    Śliczne są te zdjęcia ubrań <3
    Sigma dobre ma obiektywy, mam taki sam XD

    ReplyDelete
  6. very nice things
    follow back, if you like ;)

    ReplyDelete
  7. klick dich doch mal durch ;>
    http://smileforthehater.blogspot.de/

    ReplyDelete