June 3, 2012

Wracam

Hej kochani!
Sama sobie się dziwie, że aż tyle dni mnie nie było!! Aj, ale były 2 tygodnie majówki + masa nauki + praca i kompletnie o blogu zapomniałam. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze będzie tu zaglądał. ;)
A co u mnie? Dobrze, jeszcze 2 tygodnie i koniec z nauką, wystawienie ocen już niedługo. Niezbyt jestem zadowolona ze swoich wyników, ale i tak nie jest źle. ;)

Postanowiłam, że na blogu będę pisała więcej o modzie, ale także będą się pojawiać posty o życiu codziennym. :) Dlaczego akurat moda? A jakoś zaczęłam się nią interesować, może nie jestem jakoś fesszyn, stajlisz i nie idę za prądem, i musze mieć te miętowe spodnie, te azjatycką spódniczkę itd.Nie, nie to będzie tylko mój styl. Fakt będą się pojawiać czasem rzeczy z sieciówek. ;)
Mam nadzieję, że spodobają Wam się notki.


A teraz przedstawię Wam mój pierwszy outfit.




Sukienka : szafa
Szpilki: allegro
Kolczyki : house
Naszyjnik : aprat


Jak Wam się podoba? :)

7 comments:

  1. Ale masz śliczną sukienkę!

    ReplyDelete
  2. piękne buty *o* zakochałam się <3
    sukienka też bardzo fajna
    oo super ^^ lubię czytać o modzie
    i tak w ogóle to ładne masz nogi :D

    ReplyDelete
  3. zazdroszczę Ci że takie cudo na szafie znalazłaś :)
    bywaj częściej na blogu :)

    ReplyDelete
  4. Ale cudne buty <3. Szukam podobnych ale w jakimś mocnym kolorze :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete