June 26, 2012

Free hugs + osiemnastka

Hej! :)
W niedzielę wraz z koleżanki obchodziłam "Dzień przytulania", wybrałyśmy się więc z około 300 ludźmi i chodziliśmy po Szczecinie przytulając osoby, była na prawdę super! :D Udało mi się przytulić kilku Francuzów i Niemców.
Oto zdjęcia :







Nawet z Dagą wylądowałam na stronie lokalnej gazety :D

W ten sam dzień byłam na osiemnastce koleżanki.:





Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają.
Tymaczasem zmykam odpoczać! Strasznie ścięgno mnie boli ;/
Papa!

12 comments:

  1. Super taka akacja :D szkoda , że nie mieszkam
    w jakimś większym mieście też bym poszła
    na takie coś XD
    to ostanie ma genialny efekt świetlny :D

    ReplyDelete
  2. free hugs to świetna akcja! :)
    obserwuję również :)

    ReplyDelete
  3. fakne zdjęcia;) obserwuję z modnej polki;)
    pzdr!

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajne zdj. :) Polecam swój blog :)

    ReplyDelete
  5. no no :D fajna sprawa z tym przytulaniem, hihi :*

    ReplyDelete
  6. świetne masz włosy! super pomysł z tym dniem przytulania, muszę w przyszłym roku zorganizować coś takiego ze znajomymi :)

    ReplyDelete
  7. Jaka szkoda że mnie nie było w szczecinie ! :D

    ReplyDelete
  8. zdjęcia mi się podobają :P
    zapraszam również do mnie :))

    ReplyDelete
  9. Loving your post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  10. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    ReplyDelete