April 6, 2012

OSIEMNASTKA! ~ prezenty

Hej wszytkim!
We wtorek, 3 kwietnia wreszcie skończyłam 18 lat. Nie wiem czy płakać czy się cieszyć, póki co nic się nie zmieniło. Wiem, tylko, że może kupić sobie alkohol czy papierosy i być karana jak normalny dorosły. Szczerze mówiąc to jeszcze nie mogę w to uwierzyć, może kiedy dostanę dowód do rąk dopiero to do mnie dojdzie :D

We wtorek miałam na 10:30 do szkoły, nie jechałam z żądną koleżanką, co nieźle mnie zdziwiło. Okazało się, że zrobiły dla mnie niespodziankę! Dostałam 5 balonów z helem (później musiałam chodzić z nimi po szkole i wrócić do domu ;o) przyniosły mi też babeczkę ze Spongebobem i dostałam prezent. Kochane są, w życiu się nie spodziewałam, że zrobią coś takiego <3

Prezenty:


Buty niestety za małe, muszę oddać je do szewca.
Ale i tak je już uwielbiam <3 










Oto mój torcik <3 
14 kwietnia robię dla rodziny urodziny, natomiast 15 robię w klubie :)

W następnej notce zamieszczę co ostatnio sobie kupiłam. ^^
Do zobaczenia <3 

8 comments:

  1. jej wyglądasz tak niesamowicie młodo :)
    moja 18 też niczego nie zmieniła, w czerwcu skończę 21 lat i nie czuję tego, duszą wciąż jestem 16 stolatką ;p

    ReplyDelete
  2. Cudownee prezenty ;3 Te buty i pierścionek urzekły mnie tak że Ho.. Hoo ♥ Zazdroszczę prezentów ;* + Wszystkiego Najlepszego i Zapraszzam do siebie na Nowy Post ;3

    ReplyDelete
  3. miałam to sam, po prostu kolejne urodziny. W ogóle nie czułam jakieś dorosłości czy coś tam. Ale po pewnym czasie to dotarło do mnie (w tym roku dopiero XD)

    torcik miałaś prze fajny :D świetne prezenty ^^
    no to wszystkiego dorosłego ;)

    ReplyDelete
  4. jakie fajne prezenty <3 a pierścionek przecudowny ^^Pozdrawiam + wesołych ! ;*

    ReplyDelete
  5. Tez miałam problem z dążeniem do ideału, ale w porę odzyskałam zdrowy rozsądek, trzeba po prostu nauczyć się żyć w zgodzie ze sobą.
    Wszystkiego najlepszego (może opóźnione ale szczere!), wspaniałe prezenty, a babeczka ze Spongebobem mnie rozbawiła :)Suuuper !

    ReplyDelete
  6. Prezenciki ładne, nie powiem :D Impreza urodzinowa pewnie tez udana :)

    ReplyDelete