March 28, 2012

Wraacam!!

Witajcie :)
Długo mnie nie było, ale nie miałam za dużo czasu by coś w ogólne napisać. Teraz mam więcej czasu bo niestety złapało mnie jakieś choróbsko, wrrr. Na szczęście nie jest źle, mam tylko zawalone gardło i lekką goraczkę. Tak więc już jutro wracam do szkoły. Bardzo żałuję, że siedzę w domu, dziś są mojej przyjaciółki urodziny, do tego to wielka niespodzianka, a niestety mnie tam nie będzie...
Nic w sumie ciekawego się nie dzieję, pogoda jest cudooowna! :) W tym tygodniu jadę po moje platformy i mam zamiar pofarbować włosy na brąz, efekty pokażę Wam dopiero w sobotę. Musze się szykować do wyrobienia dowodu osobistego ;o Hahaha, nie mogę uwierzyć, że za kilka dni skończę osiemnastkę :)
Imprezę robię dopiero po świętach, już nie mogę się doczekać :D

Hahahha! A właśnie muszę się Wam pochwalić, że w marcu pierwszy raz zjadłam kebaba! Nikt nie mógł uwierzyć, że jeszcze go nie jadłam, a jednak :D

Zdjęcia sprzed kilku dni. :)


Z ostatniego zdjęcia jestem bardzo dumna :D
Póki co lecę się pić herbatę z cytryną, pouczyć się biologii i przeczytać do końca książkę.
Do zobaczenia!  

25 comments:

  1. Haha, żartujesz, że nigdy nie jadłaś kebaba i teraz pierwszy dopiero raz? :D Ale czad!
    Fajnie, że wróciłaś, świetne zdjęcia, to ostatnie faktycznie jest genialne!
    I WITAJ PONOWNIE! <3

    Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny, zapraszam częściej, jeżeli masz ochotę! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. pierwszy dopiero raz -> miało być "i teraz dopiero pierwszy raz". :)

      Delete
  2. bardzo fajne te zdj. ostatnie ;]

    ReplyDelete
  3. świetne zdjęcia :) pierwszy raz kebaba zjadlas ? ouuu i jak smakowalo? :D ja niegdy kebabow nie jadlam ;o
    Zapraszam do mnie, jestem nowa i dopiero rozkręcam działalność na blogspocie :D
    Obserwuje :)

    ReplyDelete
  4. cudowne te zdjęcia! a szczególnie z tęczą i wodą :)
    ciekawy blog! może poobserwujemy?:*

    ReplyDelete
  5. wow! Cudowne zdjęcia! Przy ostatnim aż otworzyłam usta z wrażenia :)!

    ReplyDelete
  6. no niestety dopiero teraz:(
    ja też już :* pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia, a te ostatnie..wow! :))

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia, a to z tęczą ... śliczne !

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia ! jeju. serio pierwszy raz jadłaś ? O.o no to mam nadzieję, ze smakowało ;) Ja uwielbiam kebaby <3 Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  10. ale śliczne te foty <3
    +zapraszam ^^

    ReplyDelete
  11. hah ;d no to fajnie ;d obserwujemy ? ja już ;)

    ReplyDelete
  12. o tak, uszy niestety muszą być pod ciągłą obserwacją. :)

    ładne zdjęcia. :3

    ReplyDelete
  13. świetne zdjęcia ;) a gdzie robione, bo okolicę skądś kojarzę ;)
    zapraszam

    ReplyDelete
  14. dzięki:) jaka piękna tęcza!

    ReplyDelete
  15. the last picture is interesting!!

    ReplyDelete
  16. O mamusiu! ale piękne zdjęcia, ta woda, krokusy, tęcza! achh ;)!
    A co do notki, zyczę zdrowia:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie do wiary że nie dawno jadłaś pierwszego kebab ;P uwielbiam kebaba :)
      zapraszam do mnie agattthka.blogspot.com
      dodajemy? :)

      Delete
  17. Śliczne zdjęcia, może obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia również pooglądałam zdjęcia z poprzednich wpisów i stwierdzam, że masz talent! :)
    Ja jeszcze nie jadłam nigdy kebaba. ;D

    Zapraszam do mnie :)
    aneciik.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękności. :) Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem?

    ReplyDelete